September 24, 2011

himbo olsun benim olsun

yeni ağlak indie grup var mı diye nme'ye bakıyordum, en iyi ve en kötü "one hit wonder"lar listesi yapmışlar,okurken kelime dağarcığıma yeni bi kelime eklendi.
himbo: bimbo'nun erkek versiyonu, yakışıklı ama boş beyinli.
himbo diye bahsi geçen de andreas johnson. ben ingiliz sanıyordum, meğer isveçliymiş. glorious şarkısı çok patladıydı hakikaten. ben severim ama nme'ciler şöyle demişler: "brian molko'msu havalarla indie rak yapmaya yeltenmiş himbo". ehi ehi diye güldüm, saklayamayacağım. andreas johnson 2008'e kadar sessiz sessiz albüm çıkarmaya devam etmiş. 2006'dan bu yana da isveç'i eurovision şarkı yarışmasında temsil etmek için yarışmaya katılıyormuş, geçen sene 6. olmuş, gene çıkamamış yani isveç'ten. ama çok yakışıklısın andreas, sana komaz diyerek bu konudaki hassasiyetimi de göstermiş olduğumu düşünüyorum. ayrıca o glorious'ın çalmadığı ne volvo reklamı kaldı ne nutella, açlıktan ölmüyorsundur andreas. isveçlisin isveçli kal andreas.

No comments:

Post a Comment