June 30, 2012

faunalar: tüyler, kulaklar, kuyruklar

bi baktım ki mısır hanım halka açılmış, hemen randevu alıp koştum. evde jet hızıyla sağa sola koşturup parkenin üzerinde uçarken buldum kendisini. ne zamandır yavru kedi ellememiştim, çok iyi geldi yeminle.


bayağı patlak mısır. konuşkan ve cin gibi, bi de üstüne tüylü müylü olacağa benziyor. meeeaaşallah dedim içimden. gene gideceğim en kısa zamanda.

evdeyse durum aşağıdaki gibi. koko hayatından memnun, yakaladığına yapışıyor, romantik anlar yaşanıyor.



2 comments:

  1. Kedileri o kadar çok seviyorum ki anlatamam.

    Benim de kedilerim vardı, onlarsız yaşıyorum şimdi. Onlarsız dünya o kadar boş geliyor ki bana.

    Biraz kendimi toparlayayım kendi imkanlarımla barına kuracağım onlara. Tüm sahipsiz, hasta ve sakat kedilerin hepsine gözüm gibi bakacağım.

    Buraya bakarsanız sevinirim. İçim kan ağlıyor...

    http://kavaktantabut.blogspot.com/2011/05/ahh-karabibigim-ahh.html

    ReplyDelete
  2. ben de çok seviyorum kedileri, kendimi bildim bileli hep en az bi kedi vardı evimizde. şimdi köpekli hayata geçtik bakalım. oturduğumuz ev en üst katta ve terası var, kediler için iyi olmadı teras. daha uygun bi eve taşınırsak ilk işim kedi almak olacak.
    karabibik'in de haberlerini bekliyorum, çok merak ettim.

    ReplyDelete