July 2, 2012

ah kavaklar


annem dedi ki, eren efendi'ye memleketimizin güzel taraflarını gösterecekmişiz. bilerek yapmıyorum ki, kızılay'da dolanırken "neden imza topluyorlar?" diye sordu, anlattım ben de bu memlekette insan yakıldığını. sonra zaman aşımı diye faillerin serbest bırakıldığını. bilmesin mi bunları? ben 33 yıldır kalbimde böyle şeylerle yaşıyorum, aklımdan zorum mu var?

şiir sevmem ben. ama güzel yazıldı mı beni ağlatır.

beni hoyrat bir makasla
eski bir fotoğraftan oydular.
orda kaldı yanağımın yarısı
kendini boşlukla tamamlar.
omuzumda bir kesik el
ki durmadan kanar.

metin altıok'u ve onunla birlikte o otelde yanıp boğulanları saygıyla hatırlıyorum bugün. ve 19 senedir çok utanıyorum.

1 comment:

  1. bkz: sivas tatsızlığı
    bkz: bir futbol maçında da bu kadar insan ölebiliyor, büyütmeyin.
    bkz: madımak provokasyonu

    ...

    diyorum ki acılığı eksilmesin ağzımızdan.
    boyuna tükürmek için
    boyuna..

    ReplyDelete