August 16, 2012

metro turizm

neden bu kadar ilgileniyorum bu metro turizm'le bilmiyorum. daha önce de yazmıştım. sahibi galip öztürk'ün uyuşturucu kaçakçısı bi adamla ortak otobüs firması kurmasıyla başlayıp içine milletvekilleri ve dahi mehmet ağar falan giren hikayesi şurda. tehdit, rüşvet, iflasa zorlama falan ne ararsanız var. türkiye'den kaçmaya çalışırken yakalanan galip öztürk için 145 yıl hapis istenmiş.

korkunç. üstüne bi de sürekli kaza yapıyor metro otobüsleri. çünkü umurlarında değil insan minsan. unutmayayım diye ilgileniyorum sanırım metro turizm'le. binmeyeyim, kimseyi bindirmeyeyim diye. o mahkemede 145 yıl falan almaz bu adam, bari biz unutmayalım nasıl biri olduğunu. saf saf otobüs bileti alıp sağa sola giden sıradan biri olarak bunu yapabiliyorum sadece.

geleneksel olarak yanan metro turizm otobüsü de koyayım, sonra gideyim. bu aşağıdaki otobüste 9 kişi öldü.


3 comments:

  1. bir akşam evini basacaklar. kapıya "dikkat köppek var" levhası as.

    ReplyDelete
  2. rüyama girecek, su isteyeceğim, vermeyecek muavin. bi dahaki bauhaus'a falan gidişimde alayım ben bi köpenk tabelası, altına da keçeli kalemle eklerim, "çok vahşi, aklını kaçırmış bu köpek!" diye, iyice caydırsın metro turizmcileri.

    ReplyDelete