August 22, 2012

oh oh kartlar kartlar!

ben gelen gelmiştir herhalde diye düşünüyordum ki bunları buldum posta kutusunda.

mavi balon, van gogh'lu kartı çok beğendim, görebileceğim bi yere koydum hemen. içinden bi de şeker çıktı, şu anda yiyiyorum kıt kıt kıt! çok teşekkür ederim, çok incesiniz.

gülşah, güzel istanbul manzarası için çok teşekkür ederim, ben de tanıştığımıza sevindim!

mine hanım! ortalık mis gibi sabun kokuyor! şekerleri yerim ama kalpli kurdeleyi saklarım diye hesap yaptım hemen. çoook teşekkür ederim, çok sürprizli bi kart yollamışsınız bana. umarım hayat hep şeker tadında geçer hepimiz için.

ve bi de süreyya hanım. sizin kartınızı açınca biraz ağladım, itiraf edeyim. süreyya hanım'a yolladığım kartta benim için de bi bodrum yürüyüşü yapar mı diye rica etmiştim. yürüyüş rotasını belirlemiş, bi de karta begonvil iliştirmiş. çok duygulandım ben, kumbahçe'de oturmuş kadar oldum. çok teşekkür ederim, begonviliyle birlikte hep saklayacağım kartınızı, beni inanılmaz mutlu ettiniz bugün.


7 comments:

  1. Yaaa bu kartları görünce çok kıskanıyorum:) ama kötü anlamda bir kıskançlık değil tabi:) kendi kartlarımı sakladığım kutumu özlediğimi fark ediyorum her seferinde. Ama onları da taa Cezayirlere taşımak olmazdı herhalde. Bana kalsa olurdu da işte eşim artık sonunda deli olduğuma kesin kanaat getirirdi herhalde:)annemle babamın gençlik fotoğraflarının bile yanımda olduğunu düşünürsek:) Keşke odalarımızı ve sevdiğimiz her şeyi harry potter'ın içi kocaman olabilen çantaları gibi çantalarımız olsa da onlara sığdırsak. O zaman ne kadar harika olurdu ya:)Kartlarımız hala ulaşmadı ya inşallah gelir pek üzülüyorum. Sadece bunları yazacakken biraz lafı uzattım galiba kendimden geçerek:)Bugün yarın kartlarımız ulaşsın nooolur ya:(

    ReplyDelete
  2. taşınmam gerekirse diye korktum ben de şimdi düşününce, o kadar çok kağıt, bilet, fotoğraf, kart, çakıltaşı falan filan var ki! n'aapalım ama, hatırlamak istiyoruz demek ki :)
    kartlarımızın akibeti beni de endişelendiriyor tuğba, biraz daha beklerim ben yeter ki kaybolmasınlar.

    ReplyDelete
  3. Geldi geldi kartııııımm şimdi geldiiii:) çok harika yaa acayip mutluyum şu an.Hemen ben ikinci kartı yazmaya koyulmalıyım:):)

    ReplyDelete
  4. ay yaşasın! emaili aldım, cevap yazıyorum şimdi :)

    ReplyDelete
  5. merhabalar, güzel kartınız bana da ulaştı:) çok teşekkür ediyorum, sevgiler...

    ReplyDelete
  6. bu kart alışverişi nasıl oluyor, ben de göndermek istiyorum size :) adres bilgileriniz nerede ki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben hem kart diye ağlayıp hem de ortalığa bi adres, bi email koymayan biriyim, şimdi ulaşıyorum size bi email ilen :)

      Delete