November 7, 2012

rakun gibi biriyim

ingiltere'de çektiğim toplam 4 kare fotoğrafı koyayım da nasıl bi insan olduğumu iyice anlayın istedim.

damadın evinin banyosu ve sarı ördekleri.

kardeşimin bi an önce ayrılması gereken evinin sarı kapısı. 2 tane ev arkadaşı var ve 5 gün boyunca evde oldukları halde karşılaşmadım desem? evde kahve yok, et yemek ve sigara içmek yasak, odalarından çıkmadan hamamböceği gibi yaşıyorlar. feng şui'si yok evin, bereketi yok.

full ingiliş kahvaltı. öndeki tabak benim, sosisler falan hep vejeteryan. çok az kaldı, köfteyle sucuğu da hayatımdan çıkarırsam çok mutlu olacağım. geriye kalan hiçbi et mamülünü tüketmiyorum küçüklüğümden beri. ha bi de midye ve kokoreç var, onlara da tuhaftır ankara'da alıştım. bunlarsız yaşayabilirim ve huzur bulurum.

bunlar ne çiçeği? aşağı yukarı her bahçede vardı, çok beğendim. oranın berbat havasında oluyorsa bizim terasta da olur bence bunlar.

eveth. bundan ibaret fotoğraf arşivim. gideyim de limon ve elma sirkesi alayım. 3 tane de kart var atılacak. bi ara da son zamanlarda gelen kartlardan bahsedeyim, çok güzel şeyler var.

16 comments:

  1. o değil de, damat iyi çocuk damat! nası da içli içli abla diyo sanaa... arkasından ettiği küfürü buraya yazmayım da aile sırlarınız meydana çıkmasın :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. türkçe öğretende hayır yok çünkü. ben olsam şiir ezberletirdim, kafiyeli uyaklı. öyle gelsin karşıma, ablaymış pfff.

      Delete
  2. Ama Ferminaaa, küpe çiçeğini de mi bilmiyorsun, otur sıfır!
    Asıl Türkiye'de güzel olur onlar, sen hemen bir tane edin. Her Türk anneanne evinin olmazsa olmaz çiçeğidir küpeli, yalnız kışın içeri al bence.
    Botanik örtmeniniz sevgiler sunar ve kaçar:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaaaaaaa bu mu küpe çiçeği? ahahhaha, bi kere daha yerime oturuyorum kös kös :) ama bi şey diycem, bunlar hep bahçelerdeydi ingiltere'de, üstelik hava da 10 derece soğuk burdan.
      tamam ben alayım küpe çiçeği ama böyle pembeli morlu bulamazsam geri gelir söylenirim :)

      Delete
    2. Yav küpe çiçeği hep bu renk olur zaten:)

      Delete
    3. ühü.
      ben iyileşince ilk iş gidip "türkiye'nin çiçekleri ve ağaçları ansiklopedisi" alacağım, bu böyle olmayacak. allahım inşallah annem okumaz bunları :)

      Delete
    4. Esas olay İngiltere ikliminde bunların böyle cangıl gibi, canlı canlı büyüyor olmalarında. Bizim kuru Ankara ikliminde, bir de saksıların içinde cılız kalıyor, bu kadar etkili olamıyorlar galiba. Bence o yüzden farketmemişsindir daha önce. Ben de şahsen İngiltere'ye gittiğimde ilk defa keşfetmiştim, aynen de böyle bir foto ile eve dönmüştüm :)

      Delete
  3. Fermina hep sen bilmiyorsun ve hep Leylak öğretiyor :) Ben de bilmiyorum gerçi senin bilmediklerini, sesimi çıkarmıyorum sinsi sinsi hihhi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahah :) olsun sen çaktırma, hep beraber öğreniyoruz, aylavyu leylak :) akasyayı fasulye sandığım seferden daha aşağılara çekebilecek miyim çıtayı, ben de onu merak ediyorum.

      Delete
  4. Döndün mü demek?!
    Kapı da negzelmiş *.*
    Etsiz bir yaşam düşünemem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. döndüm evet, sana mektuba başlayacağım. artık bi ara elden veririm :)

      Delete
  5. Ahh kapıya bayıldım. Renkli kapılar her zaman favorimdir. Kendi evime de yapabilecek miyim acaba diye soruyorum şu an kendime:) Bu çiçekleri de pek severim bizim yazlıkta da vardı gidip gidip mıncırırdım:) küpeli derler onlara. babannem bayılırdı her gün konuşurdu kızım küpelim diye:)kahvaltı pek çekici göründü şu anda çünkü bu sabah sadece yavan bir kruvasan yedim:)sucuk ve köfteyi herhalde hayatımdan asla çıkartamam ben hele midye ve kokoreç offf ne zor söylemesi bile, onlarsız bir hayat düşünemiyorum ki ben:)Ama tabi dozunda olunca çok da zarar olmasa gerek. Haftada bir kahvaltıda sucuk yemezsek biz karı koca komaya gireriz sanırsam:):)Ben de sana yılbaşı kartı yolluyoruuuuuuumm bir de mektup hadi bakalım hemencik gelsiiiin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa nedir bu sucuğun hayatımızdaki yeri böyle? :) ayrıca tamam anlaşıldı bu küpe çiçeği bende vicdan azabı haline gelecek, gideyim de alayım bi ara, ananeler babaneler seviyorsa bi bildikleri vardır.
      seninkiler gelsin, ben de toparlıyorum bi zarfçık, cezayir yolcusu ehihihi :)

      Delete
  6. ben yaparım feng şuyi. haritayı göndersinler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. içinde o tipler yaşarken tutmaz o evi feng şuyi. taşınsın ez suun ez pasıbıl.

      Delete