February 21, 2013

sevgililer gününü nasıl sabote ettim?

çok gerizekalıyım.

babylon'daki paul banks konseri için taaa aralık ayında bilet aldım, bakınız bilet no:39. konser günü ankara'da uçağa binerken biletleri evde unuttuğumu farkettim. biletix'i falan aradım, yapabilecekleri bi şey yokmuş, öyle dediler. mecbur gidip bi daha bilet aldık istanbul'da. (çok kötüsün biletix.)

bütün günü barbar kocama "çik izir dilirim" diyerek geçirdim. yani bi sevgililer gününü de böyle geçirdim. bi de istiklal'deki bi ayakkabıcıda gül verdiler. onu da kitabımın arasına koydum.

konser çok güzeldi.

ertesi gün barbar bey'in işleri vardı, benim yoktu. arap turistmişçesine dolandım beyoğlu'nda. firuzağa kahvesi'ne oturup kulaklıkla müzik dinledim, gelen geçene baktım. sonra da yan masada zeki demirkubuz'un oturduğunu farkettim. geceleri rüyalarımda evimi soymaya kalktığından bahsetmek istedim çok ama bi arkadaşıyla kanserden ve nietzsche'den bahsediyorlardı. mesajla taciz ettiğim bi arkadaşım "ona uzun ve manalı bak, anlar o zaman" dedi. bakamadım. kulaklıklarımı taktım. 20 tane falan da çay içtim o arada. hava çok soğuktu ve yağmur yağıyordu.

gece gezdik beyoğlu'nda. gümbür gümbür müzik çalan bi barda, gecenin bi saati kedi vardı içerde. bayağı tombul ve yumuşak tüylü bi kedi. kucağıma geldi, biraz da onla oturdum. sonra çıkmak isteyince kalkıp kapıyı açtım. böyle şeyler sadece istanbul'da oluyor sanırım.



geceyi kocam the barbarian'ın özel yaptırdığı, nerdeyse alkolsüz mojitoyu içerek bitirdim. mojitodan ziyade meyve salatasına benziyormuş, fotoğrafı görünce güldüm.


kalan vaktimizde hızlıca kapalıçarşı'ya gidip sahte çantalara, kuyumculara falan baktık manasızca. kapalıçarşı'nın tavanlarında yer yer rutubet lekeleri var, birileri baksa ne güzel olur. inci pastanesi'nin yeni yerini bulup profiterol yedik 5 dakikada. terkos pasajı'nda ihraç fazlası penye karıştırdım biraz. otellere karşı ilgisi olan arkadaşım S.'ye otel kağıdına mektup yazıp postaya verdim. galatasaray'ın ordaki postanede inanılmaz tatlı bi han'fendi çalışıyor, onca işin arasında pul seçtik, yapıştırdı zarfa.

böyle geçti yani geçen haftanın bi kısmı, bi kaç şey var yazmak istediğim, onları yazayım bari şimdi.

2 comments:

  1. bi de siyah bant çekmemiş mi... euheueheuh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. içtim mojitoyu, öptüm kediyi mehheheh :)

      Delete