March 15, 2013

haftalık rapor

günlerim griple, soğukalgınlığıyla falan geçiyor. bi de paspas yapmakla. aslında sadece türk milletinin sarı köpek sevdasından bahsetmek istiyorum, sayfalarca. ne golden retriever meraklısıymışız yarabbi! hayvan sahiplendirme gruplarında golden retriever yavrusu fotoğrafının altında "ben alayım! hayır, benim olsuaaann!" diye kıyametler koparken bizim kahverengi gariban ve tabi diğer sokak köpeği arkadaşları kös kös bekliyorlar hala. bunları evdeki hır gürden bunaldığım için yazıyor olabilirim ama o zavallı sarı köpekleri sokaklara, barınaklara falan kimler atıyor o zaman diye de merak etmiyor değilim.

herrrrneyse.

geçenlerde organik pazara gittik, antika pazarı da vardı. dolanırken yerde şu fotoğrafı buldum, baktım sürünüyor, üstüne falan basmışlar, alıp cebime attım.


kim acaba bu insanlar? böyle her an doğa yürüyüşüne çıkılacakmış gibi bi hava var.

kendime de bu köpekli yaka iğnesini aldım. çünkü yeteri kadar köpek yok bence hayatımda.

güneş gözlüklerimi kaybettim. kardeşimin 3 liralık plastik gözlüklerini takıyorum.

2 aydır kaybettim diye ağladığım yüzüğümü çamaşır makinasının altında buldum.

o arada teyzemden kalma dünya güzeli küpelerimin tekini kaybettim, içim yanıyor.

böyle yani, kayıp eşyaların tanrısı önce sevindirip sonra tokadı yapıştırıyor bu aralar.

geçen haftalarda 34 yaşıma girdim.

korkunç bi rüzgar var dışarda. şimdi yıkanmam, giyinmem ve okula gidip danışmanımı görmem lazım. önce çamaşır asacağım tabi. eveth.

15 comments:

  1. Küpenin teki buzdolabının altında, oraya bak :)
    Günlerini grip ve soğuk algınlığıyla geçirmeyen yok galiba bu kış, güya ben Antalya'dayım bir türlü kıçım doğrulmadı.
    Sana bir kart yollamış idim, ulaştı mıdır?
    Ben de epey zaman önce 34 yaşına girmiştim, hatırlayamıyorum şimdi ne zamandı :)
    O rüzgardan burada da var, çamaşırları sıkı mandalla uçmasın, kolaylıklar diliyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa değil buzdolabının altında, onu sokaklarda kaybettim galiba.
      10. günü devirdim hastalıkla, bayağı paçavraya çevirdi beni. 2-3 gündür amcalar gibi öksürüyorum.
      kartı yedeğiyle beraber aldım :) cevabımı değişik bi yerden yollamayı planlıyorum aksilik çıkmazsa.
      çamaşırları içeri astım, köpekler yemezse akşama kurur :)

      Delete
  2. aa senin de mi esya saklayan Cin'in var... Benimkinin adi Gizbi... :-) Gecende mutfaktaki hunimi sakladi, 5 gün sonra burnumun dibinde durdugunu farkettim... Gecen ay da taragimi saklamisti... Böyle durumlarda, "sen bilirsin Gizbi, egleniyor musun bari?" gibi söyleniyorum...
    Kahve'ye üzüldüm ya... Sana da üzüldüm... Cok zor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben uzun süre çorap teki çalan ev cücesiyle yaşadım ama bu son olanlar artık çorap cücesinin boyunu aşmış vaziyette. o yüzden işin içine başkaları girdi diye tahmin ediyorum :)

      kahve'nin keyfi yerinde, bütün gün pide gibi yatıyor, kıtlıktan çıkmış gibi yiyiyor içiyor. bana üzülebilirsin ama evet :)

      Delete
  3. Bak et yemeği kestin, diri vicıdın (yoga nedeniyle) zayıf düştü, hastalıklardan başını kaldıramıyorsun. Bunu tıp bilgimle değil, annelik hislerimle söylüyorum tabi.
    Ben bir köpeğin sorumluluğunu alamam, Efe'ye zor bakıyorum. Yoksa ne kadar sevinirdi benim minnak o kahverengi hav hav'a. Bütün gün karşısına geçip 'hav hav' derdi eminim, sarılırdı durmadan. En çok şu tuvalet için sabah-akşam dışarıda gezdirme kısmından korkuyorum, ben de o güç yok offff :( (sanki 'köpeği sen al Seda' diye bana yazmışsın diye mi hissetmişim ne? )

    ReplyDelete
    Replies
    1. vicıdıma neler oluyor bilmiyorum, bugün eve gelip 2 saat uyumuşum bayılıp.
      senin yavrun hayatımda gördüğüm en kurabiye çocuklardan biri, hav hav'la da anlaşır, sincapla da.
      tuvalet en büyük problem zaten, bi de koşup oynayacak alan. biraz önce koltukta şımarırken aşağıya düştü, düştüğü yerde de uyuyakaldı salak :)
      bakalım, bi en kötü durum planı yaptık, komünal çabalarla büyüteceğiz artık bunu da. sen de o arada efe'yi büyüt, sonra ben bi ara ısırıcam onu :)

      Delete
  4. inanır mısınız sarı köpek için benzer şeyi düşünüyordum, köpeee ile kuğulu park gezinme trend olmuş gibin.
    pazar için de gitmeye değer mi acaba diye düşlemiştim, fotoyu görünce değer gibin geldi. belkim giderim.
    havalar, evet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biz inemiyoruz kuğulu park'a, çünkü bu kahverengi kütle evden çıkmayı reddediyor, diğer köpeğimiz koko da o kadar siyah ve iri ki sarı köpekler onunla oynamıyor :)

      pazarın sebze-meyve kısmı biraz sönük, havuç, turp, pırasa falan, mevsim pek neşeli değil tabi. ama her ayın ilk pazar günü sebzelerin yanına antikalar ekleniyor, eğlenceli oluyor.

      Delete
  5. Oradaki günlerini yazman bana iyi gelir. Hep o eski anılarımı düşündürüyor bana ben de seninle yaşıyor gibi hissediyorum orada. Bu sıra canım sıkkın. Hep Charlotte'u düşünüp ağlıyorum. Filmlerde aklıma geliyor ağlıyorum şarkılarda aklıma geliyor ağlıyorum. Hatta şimdi bile:( Köpeklerden korkuyorum ben seviyorum ama o kocaman ağızları ile sanki beni yiyeceklermiş gibi geliyor neden bilmem. Kediler minik ya daha narin geliyorlar:)ama köpeklerle konuşurum o mahzun bakışlarına takılırım kafalarını sever okşarım:)sana yazdım bir de köpecik yaptım bakalım beğenecek misin.buradan getirdiğim hediyeleri yollayamadım izmirdeyken birini salak gibi yanımda geri getirmişim zarfın içine koyucam gönderirken mektubu diğerlerini de annemler kargoya vericekler söyleyeceğim:)sarı köpek hususunda bende aynen sen gibi düşünüyorum. insanlar çok sorumsuz ve bencil. Ben oradaki hayatımdan uzaklaşınca insanlara da uzaklaştım sanki ama kedimden de kazık yiyince bugün ilk kez galiba dedikleri gibi nankör oluyorlarmış diye içimden geçirdim, geçirdiğim an pişman oldum çünkü harika zamanlarımıza ihanet ettiğimi hissettim. Umarım ya bir an evvel gelir ya da şu içimdeki acı kısa zamanda diner yoksa ne yaparım bilmiyorum.çok geçmiş olsun sana geçsin gitsin artık ya. bu sıra ben hasta olmak ve hiç bir şey yapmadan günlerce ama günlerce yataktan çıkmamak istiyorum.çamaşır bende bir makine duruyor valla halen yıkamıyorum. dün hayatımda ilk kez saçıma dip boya yaptırdım arkadaşıma neyse ki o bir şeye benzedi yoksa alçak bile olsa kendimi camdan atasım geliyordu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok seviyorum bu uzun yorumlarını, güldüm alçak camdan atlama teşebbüsüne :)
      ya acaba şarlotçuk bi yerlere gitti de dönemiyor mu diye düşündüm, bu kayıp kedi durumu çok fena bi durum. benim de ağlayarak dolanmışlığım var bu mahallede. iyi şeyler düşünelim biz gene de.
      sana kart attım sürpriz bi yerlerden, bakalım ne zaman varacak :)
      senin köpeciği bekliyorum o zaman dört gözle!

      Delete
  6. oha yüzüğün çok hoşmuş.
    iyiki bulmuşsun
    bu aralar salgın var ya hadi bakalım

    kaybetmek buldukça çok güzel bir şey aslında
    eşyalarının değerini anlıyor insan falan

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla küpe yok hala, bulsam da sevinsem :) hönkürerek öksürmelerim de 2 haftada geçti, mutant gripler bunlar.

      Delete
  7. bulucam ona bi yuva, taktım abicim, taktım! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ühüühühühü kızım çok zor durumdayız yemin ederim :( yarışmaları arayıp "durumum yok, yardım edin" diyecek noktaya geldim ahhahha :)

      Delete
    2. yarın twitter fenomenlerine fotoğrafıyla birlikte göndericem gör bak... ordan barınaklara yardım ediyom demeleri değil o öyleeee!! gurur yaptım :P

      Delete