April 30, 2013

köpek için dondurma

önce plastik kaba evde ne varsa biraz doğruyoruz. sucuk olur, ucuz sosis olur, yavrumuzun kendi maması ya da köpek bisküvisi olur, ne seviyorsa. üstüne de su dolduruyoruz. et suyu da olur, içinde sebze haşlanmış su da olur. bunlar hep olabilir.


buzlukta donmaya bırakıyoruz. iyice donduktan sonra kaptan çıkarıp bahçede, balkonda yavrumuza takdim ediyoruz. yavrumuz çok seviniyor, en az yarım saat bununla uğraşıyor. biz de o arada kafamızı dinliyoruz, kahve yapıyoruz, camdan bakıyoruz.


9 comments:

  1. E bu sıcakta onlara da yazık *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. bu kadar buzla boğuştuktan sonra en az 2 saat horul horul uyuyor, ben en çok o sessizliğin hastasıyım :)

      Delete
  2. aaaa süper fikir yanlız burası şuan 36 derece :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. bizim ev de tamamen güneşin altında kalıyor bütün gün, gölgede kalan bikaç küçük alan var terasta, orda yiyiyor koko bu buzları. zaten biter bitmez de koşarak içeri geliyor :)

      Delete
  3. oyyy çok tatlı ya :) bunu bizimkine de denemek lazım . şuan kendisi gezmede İZMİR de yakında gelecek yanıma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oy kıyamam, kordon sefası yapıyor çocuk demek ki :)
      bi deneyin, sevmeyen köpek görmedim daha.

      Delete
    2. hihihi valla öyle yapıyor :)
      gelir gelmez deneyeceğim :)

      Delete
  4. ilk karede de o burnunu sokmuş ya, ona hasta oldum ben de... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ondan habersiz sucuk kesmek mümkün olabilir mi hiç? :)

      Delete