July 25, 2013

Ramazan Pidesi

Oha resmen pide yaptım!

Leylak Dalı'nın pide macerası için buraya, tarif için de şuraya tıklayabilirsiniz.

Bayağı büyükçe bir pide çıkıyor tariften, daha önce hamurla uğraşmadıysanız bile yapabilirsiniz gibi geldi bana.

Ekmek yapmakta insana iyi gelen bir şey var.




2 comments:

  1. Eferin kız, pek güzel görünüyor. Ayrıca hiç korkulacak bir yanı yokmuş di mi :) Afiyet olsun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehihihih eferin aldım! :) Yarısını yedik bile, valla son günlerin en heyecanlı şeyi oldu bu, iyi ki yazmışsın ablacığım.

      Delete