December 16, 2013

"Gel Beri Sıska Sevgili"

Tuğba'ya Skinny Love şarkısının daha üzünçlü versiyonunu söz verdim ama şaşırmışım, Birdy'ninki en üzünçlü versiyonmuş zaten. Orijinalini aşağıya koyuyorum, dünya gözüyle bir Glastonbury görür müyüz acaba? Gerçi İngiliz gençliği beni çok ürkütüyor taşkınlıklarıyla ama barbar kocam, ebatları vesilesiyle çok şahane konser arkadaşıdır. (Yeri gelmişken bir kaç sene önce okulun bahar şenliklerindeki Mirkelam konserinde gırtlağına sarıldığım gerizekalıya seslenmek istiyorum: Senden hırsımı alamadım. O küçük sarhoş şımarık kız arkadaşından da alamadım. Berbat bir çiftsiniz ve yanınızdaki arkadaşınıza dua etmeniz lazım. Umarım başka bir konserde de insanları iter kakar ve akabinde suratlarına küfredersiniz, ve umarım bu sefer kimse sevgilisini-kocasını-karısını tutmaz da kafanızı patlatır birileri.)

Evet, Bon Iver'e dönecek olursak, erkek olsaydım Justin Vernon'a benzerdim, daha karakafalısı tabi. O eprimiş tişört, o saç baş falan.

Şarkılar hep bir ağızdan söylenince daha güzel.

4 comments:

  1. Glastonbury gören göz aranıyor. Wanted !! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay bir gören göz anlatsa hakikaten :D Bu yaz kimler gelir, biletler kaç para olur, her sene merak ediyorum bunları :)

      Delete
  2. Valla ne yalan söyliym diğer versiyon daha hüzünlü geldi bana da:) Bu sıra bir de La Petite Mort şarkısı beni bitiriyor. Sözlerini de çevirttim kocama şimdi daha da hüzünlü gibi geliyor..Sana da çekmiştim kasette var:) Müzik iyi ki var. Keman çalabilseydim belki de ruhuma çok iyi gelirdi diyorum hep ama bu saatten sonra zor zanaat..Üzünçlü şarkılarla yetineceğim. Anketlerimi dün cevaplayamadım zira diziye takıldım tv'deki..Sonra da tumba yatak..Ama şimdi tek tek başladım yazmaya bakalım neler çıkacak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu versiyonun kalbi başka türlü kırık, bir de kızın sesi çok hüzünlü, ondan öyle oluyor herhalde :)
      Keman çok zor bir enstrümanmış, kardeşim uğramıştı bir aralar, tam amatör rezil eden cinsten :) La petite mort da güzel şarkı evet, sadece "küçük ölüm" olduğunu anladım şarkının adının, sözleri anlamamak ne fena yahu.
      Yavaş yavaş yaparsın Tuğbacığım, acelesi mi var ayol? :D Blogtaki çok uzun sürüyor ayrıca, bakma öyle bir avuç soru varmış gibi durduğuna :)

      Delete