December 3, 2013

Sarı Pencere

Ne güzelsin sarı pencere.

Hemen aklıma bir şarkı geldi, sarı sıcak pencereli.

Dün gece evi yakıyormuşuz, sigorta attı, gecenin bir saati elektrikçi bulduk. Çok sevaba giriyorsunuz 24 saat çalışan elektrik ustaları. Birbirine değmemesi gereken kablolar değiyormuş, biz de neden alev aldı sigorta kutusu diyorduk.

Bu arada kredi kartımdan okkalı bir meblağ göçertmişler. Arada bir bakın ekstrelerinize, anlık harcama durumunuza falan. Şöyle bir yöntemleri var; önce 1-2 lira çekip kart açık mı diye yokluyorlar, sonra da garç diye indiriyorlar, benim durumumda 1880 lirayı.

Bankayı aradım, itiraz formu doldurup faksladım falan, bakalım ne olacak. Aylardır el emeği göz nuru tasarruf ettim, kartları borçtan temizledim, sonra başıma bu geldi. Zaten normal koşullarda zor bulurlardı o kartta 1880 lira.

Velhasıl üzerimde göz olduğunu, tü tü tü nazarlara geldiğimi düşünüyorum. Şüphelendiğim bir kaç kişi var, onlara da burdan seslenmek istiyorum, lütfan negatifli enerjilerinizi, gerizekalı (a kalın okunacak) sıkıntılarınızı falan alın ve gidin burdaaan. Bakın lütfaaan.

16 comments:

  1. Kurşun dökem balam sana, tü tü tü elemterefiş kem gözlere şiş, çatlasınlar işşallah. Amin de bakayım...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin. İyi bir kurşuna hayır demem :) Pantolonlarına sığmasınlar, manav kesekağıdının altına çürükleri sokuştursun, dişlerinde yeşil bir şey kalsın ama kimse uyarmasın.

      Delete
  2. Ama bu kadar da insafsız beddua edilmez ki. Alt tarafı küçükı bir yangın tehlikesi, minik bir para kaybı :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa, ağır mı olmuş? :D Nasıl daha insaflı olurum diye düşünüyorum, en sevdikleri çoraplarının teki kaybolsun o zaman, ben de eve dev nazar boncuğu asayım, böylece halletmiş olalım bu meseleyi :)

      Delete
  3. Geçmişler olsun. Emek ürünü paraların üstüne nasıl konabiliyorlar, bunu nasıl vicdanlarına anlatabiliyorlar merak ediyorum. Elektrik tesisatına dikkat etmek lazım. Gerçekten korkunç sonuçlar doğurabiliyor. Aman dikkat :/

    Bir beddua da Leyla ile Mecnun ekibinden geliyor: "Çengel bulmaca çözerken fotoğraftaki sanatçıyı bulama da elin böğründe kalsın emi." Naif ama güzel bir tane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İki kere de eve hırsız girdi, belki de ben bir tür paratonerimdir :) Elektrik tesisatını da tamamen elden geçirmek gerekiyor olabilir, eski apartmanlar bunlar; kanalizasyon felaketi bekliyordum aslında, elektrik oldu.
      Çok beğendim naif bedduayı, fotoğraftaki sanatçıyı bulamadıkları gibi kalemleri de bitsin, bakakalsınlar bulmacaya :)

      Delete
    2. Yatır neden bazen rüyalarımda Zeki Demirkubuz'un evin köşelerine saklanıp bana baktığını da açıklıyor olabilir bak.

      Delete
  4. Bu sarı pencere ve önündeki çıkıntıdaki sevimli süsler benim de dekorasyon fikirleri arşivimde duruyor. Arada bakıyorum. Belki ben de bir pencereyi boyarım ileriki zamanlarda diye. Bu elektrik işlerinden çok fena tırsıyorum ben. Geçmiş olsun size de ,tehlike atlatmışsınız. Umarım sorun çözülmüştür ve bir daha olmaz. Burada da en korktuğum şey elektrik durumları benim. İlk geldiğimiz senelerde açık kablolar yüzünden çarpılmıştım ben de konteynırın metal kapı tutacağına yapıştı elim zor kurtardım, ağlamaktan helak olmuştum:) Eve ilk iş yangın tüpü almak olacak geldiğimde:) Bu banka durumu da tuhaf oluyor nasıl alıyorlar öyle yüklü bir meblayı kafam basmıyor. Görmeyeceğimizi mi sanıyorlar acep. Bu bankalara da güven olmuyor her zaman ne şekilde olursa olsun keklendiğimiz hissini üzerimden atamıyorum. Ne de olsa bankaların var olma sebepleri bu, bir yolunu bulup daha çok kar elde etmek parayı işletmek. Umarım hemencik geri verirler. Az buz da değil yahu gerçi 50 tl bile olsa param neden gitsin bir başkasına dimi ama..Hadi bakalım kolay gelsin işlerinde. İyi ki şu renkli dekorasyon fotoğrafları var bazen insanın ruh halini şappadanak değiştiriveriyor ufacık bir fotoğraf. Negatif insanlara da uzak durun sinyalleri göndermekle iyi ettin ben de senin için evrene mesajlar yolluyorum içimden şu an:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok güzel bir sarı di mi? Pimapensiz bir hayat istiyorum ama kışları donmak da istemiyorum :)
      Elektrik şimdilik hallolmuş gibi duruyor, bankayla daha bitmedi maceramız. 40 işgünü kadar sürebiliyormuş itirazımı incelemeleri, o arada kartımı da iptal ettiler falan filan. Birileri kart bilgilerimle alışveriş yapmış gibi görünüyor, demek ki şifresiz mifresiz de olabiliyor bu işler.
      Saat 15:23, bütün enerjim bitti, bana da biraz enerji yollasana Tuğba :)

      Delete
  5. Böyle birsey olmus:
    http://www.f5haber.com/sicak-gundem/5-milyonun-bilgileri-dolandiricilarin-elinde-haberi-4317003/
    sanirim bunun magdurlarindan biri de sensin...
    en iyisi sanal kart..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouvvvv, bilgileri satanlar da bankacılar, bürokratlar! Sanal kartım da var üstelik, varlığını unutmuşum. Kapatacağım bütün kartları, bunlar benim için gereğinden yüksek limitli kartlar. Bu bahsi geçen kartı bir alışveriş merkezinin girişinde elime tutuşturmuşlardı gecenin bir vakti, okuldaki bir kokteylden geliyordum ve belge melge imzalayacak kadar ayık da değildim. Bankacılık ne acayip meslek.

      Delete
  6. hava da soğuk zaten, tam şarkıyı dinlemelik...

    nası olur bu yaa? çok sinir oldum te burdan! nereden çekildiği, harcama yapıldığı falan görünüyor mu bari... dur ya gideyim adam gibi mesaj atayım sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa yaaa, olmayan oteller, gidilmeyen tatiller, orda bi köy var uzakta ama kesinlikle benim köyüm değil. Du bakalım, bu senenin son saçmalığı olur inşallah :D

      Delete
  7. Aaa!
    Geçmiş olsun. Ama için rahat olsun. Artık bankalar bu durumlara daha kolay müdahale ediyorlar diye biliyorum.
    Herkesin düşüncesi kendisine! diyerek de katkıda bulunayım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa? Ay içimi rahatlattın biraz, birkaç kere konuştum bankayla ama tabi hiçbir şey söylemiyorlar.
      Ehhehe, ekledim bunu da diğer naif bedduaların yanına :)

      Delete