December 23, 2013

Yılbaşı Koko'su

Saçaklı'aanım istek yaptı, ben de fotoğrafın üzerine ne bulduysam ekledim. Şapka ve atkı gerçek yalnız, dikkatinizi celbederim, Koko'nun yılbaşı takkesi ve 10 beden küçük atkısı var. Postayla geldi, zarfın üzerinde Koko E. yazıyordu, adıyla soyadıyla. Çünkü kardeşim böyle biri benim, kedilere köpeklere kart da atar.

Böylece buralar hep yılbaşı neşesi dolmuş oldu, ben de söz veriyorum bir süre kimseye hırlamayacağım burdan. Güzel şeylerden bahsederiz, hepimiz hakettik güzel şeyleri.

17 comments:

  1. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA onca ofis işimin arasından karşıma çıkan bu resim diyorum ve susuyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ne ağladı bu fotoğrafı çekene kadar fıyyy fıyyyy. Kafasına takılan şapkaya bile hassas gerizekalı, sanki bir şey yapıyoruz.

      Delete
  2. Ay hayvana takmış şapkayı atkıyı bir de geri zekalı diyor, ben olsam Koko'nun yerine seni hart diye ısırırdım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elalemin köpekleri betmen kostümü giyiyor gıkını çıkarmadan, bir takke için bu kadar dram çok bence :D Ya ablacım, hayatımız kaydırdılar an itibariyle, ikisinden birinde iç parazit var, hangisi bilmiyorum o yüzden ikisi de yutacak ilaçları. Umarım bize de geçmemiştir, bu yaşta bir de başıma bu gelirse usulca Mamak çöplüğüne bırakacağım ikisini de. Orda devam ederler maceralarına, hem yeni yıl, yeni hayat, ne güzel.

      Delete
    2. Oyy fene, ben Kudi'den şüphelendim azıcık ama günahını almayım heyvancağızın. Umarım size geçmemiştir. Ne diyem hayırlısı :)

      Delete
    3. Ben de Kudi'den şüpheleniyorum, yiyip kilo almamasının sebebi buymuş anlaşılan. Off vallahi içim daraldı :)

      Delete
  3. o şapka orda nası duruyo bana bunu bi söyle? lastikli mi? o.O ya ben fotoşokla eklicektim aksesuarları şimdi hile yapamıcam... ellerimi de seviyodum ama artık yapacak bir şey yok... ühüühüüh :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lastikli, çenesinin altından geçiriyosun. Fotoşokla yap, canına mı susadın? :D Valla bak, biçer geçer Bastet, hepimizi üzme yılbaşı yılbaşı :)

      Delete
  4. huhuu ne de güzel olmuş koko :) kokooo mutlu yıllar :)

    ReplyDelete
  5. Ahaaa bu istek çok yerinde bir istek olmuş. Bayıldım fotoya. Pek de yakışmış yahu bere ve miniş atkı kokoya. Koko yakışıklı olmuşşşşş vaaaauuwwww..Böyle süslü köpüşlere bayılırıııııımmm. Kargo öyle geliyor muuu yaa şahaneymişşş. Ben de ona bişeyler örebilirim o zaman ama örgü kaç seneye biter bilemedim şu an..Ben olmadı Cezayir'den değil de Türkiye'ye geldiğimde oradan deneyeyim koko e. olayını. Çok sevdim Kardeşine sevgilerimi hayranlıklarımı gönder. Ondan çok lazım dünyaya öyle söyle:) Ben sanırım 30 yaş bunalımındayım şu sıra. Geçen dikiş dikerken boynum ağrıdı ve mütemadiyen bileğimde çıkan beze ağrıyıp duruyor, yaşlandığımı hissediyorum. O yüzden yeni yıl bu sene harika şeyleri temsil etmiyor gibi..Belki de yeni yıl gecesi bu hissiyatım uçar gider. Gerçekten bizler en iyi ve güzeli hak eden insanlarız, buna inancım sonsuz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok ince şapka da atkı da, katlayıp zarfa koyunca yollamış valla. Sen gelince oturur, ölçe deneye yaparız, arada mola verir kek yaparız :)
      Benim de el bileklerim ağrıyor, bazen uyuşuyor, ödüm patlıyor şu Karpal-Tünel sendromu olacağım diye. Ne bileyim ya, ne zamandır zaten heyecanlanmıyorum bu yeni yıl meselesine, çocukken daha eğlenceliydi. Çok yoruldum ben bu 2013'te, dönüp bakınca sadece bunu görüyorum, içim de dışım da çok yoruldu. Yemek yer, biraz şarap içer yatarım ben bence yılbaşı gecesi :)

      Delete
  6. Oha köpeğe kart atmak! Çok hoşuma gitti *.* Dünyada sizin gibi insanların var olduğunu bilmekten güç alıyorum resmen :D

    Koko çok tatlı olmuş. Tam bir Noel köpeği. *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya evet, Kudüs'ten falan atılmış kartı var, kendi çapında enteresan bir kolleksiyon :) Kendi evin olunca bir köpek evlat edindiğini hayal ediyorum, bence çok güzel bakarsın sen. Ankara'da kalırsan eğer, bir yerlere giderken bize bırakırsın, bak pansiyon parasından da kurtardım seni :)
      Ben de genç nesil içinde senin gibi biri var diye seviniyorum Cessieciğim, hislerimiz karşılıklı :)

      Delete
    2. Ya ben kedi beslemek istiyorum ama köpek de beslemek istiyorum. Biz Mert'le yaşiycaz, deniz anası bile beslemek istiyoruz büyüyünce *.* Burcu ikisi de minikken yanımıza alırsak birbirlerine alışabileceklerini söyledi köpeğin ve kedinin. Ben de ikisinin arasında uyurum herhalde.

      İçimde nasıl bir hayvan sevgisi varmış anlamıyorum. Buraya gelene kadar o kadar olduğunu bilmiyordum, annem izin vermiyordu ki küçükken kedileri köpekleri mıncıklayayım. Burda oldukça özgürüm kampüste dolanan her şeye bir elleme çabası içindeyim, hayatımda ilk kez kucağıma kedi aldım *.*

      Delete
    3. Burcu haklı, hatta köpek biraz laf dinleyen, sakin bir köpekse yaşı önemli değil, kedi yavru olsun yeter ki. O zaman da alışıyorlar. Ay hadi bir çıkın da şu okuldan, yurttan falan, çok eğlenceli olacak ev hayatınız :)

      Delete
    4. Ay bi' çıkabilsek. Ne özel hayat denen bi' şey var ne rahatça yaşayabiliyoruz, görüşebiliyoruz -_-

      Delete