January 15, 2014

KuirFest Başlıyor Ama Her Şeyin Bir Çaresi Var


Efendim, bıkmadınız mı yani bu hayattan? Bakın herkes eşit, cinsel kimlik falan tamam ama düzelebilirsiniz. Üstelik Amerikan Shitty, ay, Shetty firması araştırmış yane.

Bunu barbar kocam buldu dün akşam, hemen ilgileneceğini düşündüğüm arkadaşlarıma yolladım, aldığım cevapları buraya yazabileceğimi sanmıyorum. Bir tanesini iş nedeniyle mahsur kaldığı doğu şehrinden halıya dürüp kaçıracağıma söz verdim, biraz aklı yatar gibi oldu ama homofin kullanmayacakmış, çok istiyorsam ben çeşitli yollarla kullanabilirmişim. Kurtaramadım yani kimseyi yaşadıkları zorluklardan.

Neyse, 16-23 Ocak arası Ankara'da KuirFest var, belki Homofin stand açmak ister. Kızılay Büyülü Fener'de film gösterimleri, Tayfa Kitapkafe'de söyleşiler, atölye çalışmaları ve yine film gösterimleri var. Bakın başka bir sinema değil, Büyülü Fener, boşuna tepinmiyoruz semt sinemaları yaşasın diye. Aşağıya programı ekliyorum, büyütmeyi beceremezsem linki şurda.


17'si akşamı Kite'da Nuri Harun Ateş konseri var, Bay Kafası Karışık Kontrtenor muhteşem sesiyle hem kendi şarkılarını hem de başkalarının şarkılarını söyleyecekmiş, repertuarı için gönül tellerini titreten bir çıfıt çarşısı diyorlar. Ben ilk defa dinleyeceğim, ne zamandır da dışarı çıktığım yok, heyecanlandım biraz.

Nasıl oluyor çıfıt çarşısı diyorsanız benim gibi, aşağıya da bir videosunu ekliyorum. Cuma akşamı gelirseniz eğer biz uzun ve irice bir çiftiz, hemen farkedersiniz; ben büyük ihtimalle giyinirken vur denince öldüreceğim için lateks gıcırtılarını ve simli-parlaklı izleri de takip etmeniz mümkün. Konser 21:00'de, Kite Güvenlik Caddesi'nde eskiden Overall'un olduğu yerde, giriş 10 lira ve bir bira dahil.

SONRADAN NOT: Konser Kite'dan Noxus'a alınmış, Noxus Selanik Caddesi 78/A'daymış. Haydi bakalım.



2 comments:

  1. Şunu okudun mu: http://blog.radikal.com.tr/Sayfa/balkonumda-24-saatini-tamamlayamayan-gokkusaginin-hikayesi-45149

    Çok ilginç bir toplum olduk. Artık renklerden, sembollerden bile ölümüne korkuyoruz. Homofobi, cinsiyetçilik, ırkçılık, hayvan düşmanlığı ve daha nicesi. Bir farkı yok. Hepsi aynı. Hayvanlara zarar verenler de, ırkçılık yapanlarda, homofobikler de uzak dursunlar bizlerden.

    Şunu anlamaları lazım; birilerini savunmak için onlar gibi olmak gerekmez. İnsan olmak yeterli. Ben sokak hayvanlarını savunuyorum. Hayvan mıyım ? Ya da eşcinsel evliliklerini destekliyorum. Eşcinsel miyim ? Burda önemli olan karşılıklı saygı. Bir başkasının hayatına karışmadığı sürece kimseye höt diyemezsin. En fazla başını çevirirsin. Görmezsin. Hepsi bu. Düzeltilmesi gereken çok şey var dünyada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okudum okudum, en azından bayrağın tanınırlığı varmış :) LGBT meselelerinde alabildiğine ikiyüzlüyüz, zaten çok küçük bir kesim "dolaptan çıkmış" vaziyette diye düşünüyorum, gay barlardaki yaşlı başlı, pos bıyıklı aile babaları kendilerini hetero zannetmeye devam ettikçe de cehaletimiz devam edecek herhalde.
      Ay işte bak, çocuklar, hayvanlar ve kadınlar da dahil olmak üzere en savunmasız, en canına okunan gruplar bunlar. Yok efendim neden fahişelik yapıyormuş; iş mi veriyorsun, can güvenliği mi sağlıyorsun, ağzını açıp bir kere iyi bir şey söyledin mi bu insanlar hakkında? İngiltere'de travesti belediye otobüsü şöförü var, sevmiyorum böyle dışarıyı örnek göstermeyi ama bizden bir miktar ilerdeler maalesef.
      LGBT arkadaşlarım iyi işlerde çalışıyorlar, bazen düşünüyorum bu çok mutaasıp, kalın kafalı, hepimiz cetvel gibi dümdüz tipler olalım isteyen kesim mesela karısını aman kadın doktor muayene etsin diye tepinirken o kadın doktorun 5 senedir kız arkadaşıyla yaşadığını, meme falan sevdiğini bilse ne yapardı? Ahhahahha, valla tam tımarhane oldu buralar :D Ne yapacağız, düzelene kadar destek, yapacak başka bir şey yok.

      Delete