January 14, 2014

Oha Yeni Kitap?

İhsan Oktay Anar'ın yeni kitabı çıkmış, hiç haber vermiyorsunuz?

Fotoğrafı idefix'ten arakladım, ön sipariş 17 Ocak diyorlar. Yedinci Gün'ü daha yeni okumuş gibiyim, bir senede kitap mı yazmış allahım sen aklıma mukayyet ol!

Heyecanlandım biraz, ev de kitap doldu taştı, gözüm doymadı bir türlü. Çok okursam eritirim stokları, yani zaten Ankara'ya güneş doğmuyor günlerdir, mütemadiyen kalın bir grilik içinde yaşıyoruz. Yerimden kıpırdayasım yok, artık kış depresyonuna bile girmiyorum, öyle manasızca camdan dışarı bakıyorum. Kış depresyonu da bir nevi aktiviteymiş benim için, gene biraz hareket oluyormuş, onun yerine gidip kahve makinasının düğmesine basıyorum.

Evet neyse, yaşasın yeni kitap, umarım güzeldir. Yedinci Gün'ü de beğenmeyenler olmuştu, halbuki benim kıh kıh güldüğüm yerler falan olmuştu gece yarıları yatakta okurken. Ön siparişe mi girsem yoksa bekleyip kitapçıdan mı alsam? İdefix paketleyip yollayana kadar haftalar geçer, ben en iyisi gidip insan gibi alayım.

8 comments:

  1. Ya sorma geçen hafta Suskunlar bitti. "öhöm öhöm bütün İ.Oktay kitapları bitti" diyordum arkadaşım bunu yolladı . Cumartesinden beri D&R senin Kabalcı benim dolanıyorum ama yok. Az evvel buraya yakın bir AVM'nin D&R mağazasını aradım. "Aylin Hanım gelmedi , size bilgi verilecek lütfen aramayın artık " dediler.
    bekliyorum ben de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahah kitapçı delirten sadık okur :) <3
      Ben bir süre yokmuş gibi davranıp elimdekileri okumaya devam edeyim, geçen yaz aldığım kitaplar var ya hala kapağını açamadığım, ayıp oluyor biraz :)

      Delete
  2. ohaaaa bencede, yuuuuuuh hatta banaaaaa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence en azından birimize haber vermesi lazım yazarken, burda bu kadar okuruz, saf saf bekliyoruz :)

      Delete
    2. Sinem, salon kadını çizginmden fena kaymışsın :)

      Delete
    3. Ahhahhahaha :D Ben bu yeni Sinem'i de beğendim :)

      Delete
  3. Aaaa olmadı şimdi. Koskoca milli gururumuz, Nobel'siz edebiyat şövalyemiz Elif Şafak'ın yeni kitabı "USTAM ve Ben" varken Anar okumak mı :P Lütfen ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben okumuş kadar oldum :D Zaten Saramago'nun filinin son 40 sayfası falan duruyor hala, araya başka kitap soktum. İçimiz dışımız fil oldu.

      Delete