February 13, 2014

Hohoyt!

Hep mi kötü haber, hep mi üzüntü olacak, bu sefer de sevinçli başladık güne. Gezi olayları bahanesiyle 8 aydır hayatı çalınan kardeşimiz an itibariyle kuşlar gibi özgür! Ablası alacak birazdan, koynuna sokacak, eve götürecek. 8 aydır çekilen sıkıntıyı da diğer güzel çocukların ailelerinin kederiyle birlikte kalbimizde muhafaza edeceğiz, zira bu memlekette en hafifinden muhalif olmanın bile bedeli var, hani olur da unutursak kalbimize bakarız.

Güzel bir fotoğrafını koyayım Görüş'ün, ablasıyla.


Kaş göz de kapatacak değilim, utanıp saklanması gereken taraf biz değiliz zira. Ne güzel pırıl pırıl çocuk.

Akşama da güzel bir konser var Ankara'da, Bosnalı ska grubu Dubioza Kolektiv Hayal Kahvesi'nde çıkacak, saat 21:30'da. Barbar kocamla Saraybosna'da duyup pek beğenmiştik, heyecanlandık Ankara'ya gelmelerine. Ska yapanın sistem karşıtı olanını severim, aslında ska da sevmem pek ama hemşehrilerimizi de yalnız bırakacak değiliz. Ayrıca hayatımızın en güzel seyahatine fon müziği oldular, o yüzden akşama Bosna milli takımı atkılarımızı alıp gidiyoruz.

Parti var yani bu gece, ölmemişiz, hayat gene de fena değil.




18 comments:

  1. Replies
    1. Çok teşekkürler, ona da iletirim ilk fırsatta :)

      Delete
  2. Bak şimdi niçin koydun o resmi. Ben de yaştan kaybediyorum :(( Bu gezi çocuklarının hepsi mi yakışıklı yoksa güzel yürkleri yüzlerine mi yansıyor :)
    Güzel seyirler olsun. Keyifler daim olsun. Köpenkler dahil herkes mutlu olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay en çirkinleri benim bir kaç arkadaşımdı herhalde, kelleşmiş kafalar, bozuk gözler, göbekler falan :D
      Darısı diğerlerinin başına; herkes ablasına, annesine, evine kavuşsun.

      Delete
  3. çok geçmiş olsun, içinizde ki mücadele ruhu da asla eksilmesin. umarım kimse de sevdiklerinden ayrı kalmaz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederiz, ben oğlana ileteyim :) Bu gece ne güzel uyumuştur kimbilir :)

      Delete
  4. Replies
    1. Dün çok sevinçli bir gün oldu hakikaten :)

      Delete
  5. Çok geçmiş olsun, çok sevindim. Naif kaçacak biliyorum -buna inancım olduğunu da söyleyemem- ama umarım bir daha kimse böyle durumlara düşmez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay niye naif kaçsın ya da naif kaçsın ne olacak, bunu dileyebilmeliyiz. Kimsenin başına gelmesin, haksızlığa uğramak korkunç bir şey.
      Ablası turneye çıkarmış çocuğu, bu akşam da biz sevicez biraz :)

      Delete
  6. :-)) ne güzel haberler.. güzel insanlar hapislerde degil, layik olduklari yerlerde olsunlar hep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of evet, herkes için bitsin bu kabus. Adalet sistemi çok tuhaf işliyor, şu cahil halimle beni oturtsalar daha iyi çalışırım :) Sonra belki dizimden falan vururlar ama olsun, zaten merdivenden yuvarlandığımdan beri hafifçe sakat kaldım, farketmezdi :) Ay fanteziler, fanteziler :D

      Delete
  7. kudiyi yakalamak icin kosarken düstügünde mi? gecmis olsun canim ya, üzüldüm, atlattin saniyordum.. :-((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya valla, şekli bir tuhaf kaldı bileğimin, arada şişiyor, yara olan yerler de hala dokununca hassas. Herhalde doktora gitmem lazım ama bir senedir yaptırıcam dediğim kan testine anca yarın gidiyorum, buna da yürüyemez olunca giderim artık :D

      Delete
    2. Mina litfen kendini Türk hekimlerine emanet et!

      Delete
    3. Ahhahhahhah :D Tamam edicem valla söz!

      Delete
  8. Ay senin arkadaşımın kardeşi hapisten çıktı dediğin bu muydu????? Bu yüzden insanlar bu blogu takip etmeyi bırakmışsa bence isabet olmuş. Onlara göre değil buralar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He valla buydu :) Acaba ben mi huylandım diye düşünüyorum ama valla bir miktar tüyen oldu bunu post ettiğim gün. Canları sağolsun, şu ya da bu sebeple, önemli değil :)

      Delete