April 10, 2014

Aferin. Ne Güzel Olmuş.

One Love, bu ne?


Yani biliyorum, Mogwai, Modeselektor falan, gayet güzel, rafine müzik yapıyorlar. Ama ben kalkıp Ankara'dan gitmem lan bunlara. Eli yüzü düzgün festivalde bunlar elektronik sahnesi olur, ana sahnede tırt bir şey olunca gider dinlersin, kendi adıma konuşuyorum, ben elektronik müzik dinleyicisi değilim zira.

Yıllardır sen Brit-pop gruplarını headliner yap, dünyanın parasını harcayıp gelelim biz. En son geldiğimizde kafamıza sıç hatta, alkolsüz biralarla gıkımızı çıkarmadan oturalım, kapıya linç timleri dayansın, bir de o olayın üzerine "yeaaa gençler, nasıldı ama festival?" diye kanırt bizi facebook'tan ordan burdan, sonra bu line-up. Oğlum biz zaten sizin patrondan ve patronun uzantıları olan bir takım mecralardan hırsımızı alamadık, bari gönül alın adam gibi festival yapıp.

Yine kendi adıma konuşuyorum, zaten kalbim kırık, elim ne eğlenceye varıyor ne para harcamaya. Mutsuzum ulan, unutamıyorum olanları. Her şey yolundaymış gibi festivale gitmeyi bile mesele haline getirdim. "Biz de varız, müzik var" falan diyebilmek için giderim diye kendimi yatıştırıyorum. Ama bakın hem bu ruh hali, hem köpeklere bakacak adam bulmak için yalvarmak, hem yol parası, hem konaklama parası, hem festival biletleri, hem oralarda yeme içme. Manyak mıyım ben?

Çok istediğim Pearl Jam'i getirseler iki kere düşünürüm bu saatten sonra. Bu burnundan kıl aldırmayan One Love havalarından da çok sıkıldım. İstanbul bağımsızlığını ilan etsin en iyisi, böyle çok cool bakışlar atarak anakaradan kopup uzaklaşsın bir ada gibi, hepimiz rahat edelim, gidip yemeğin suyuna ekmek banalım, uyuz gibi Brit-pop dinleyelim, rock dinleyelim falan.

9 comments:

  1. Bir döndün esaslı döndün :p Yazılarını özlemişiz :) Basement Jaxx ve Omar aga iyi hoş ama dediğin gibi başka şehirden kalkıp gidilecek isimler değiller. Bir Morrissey ya da Sinead O Connor filan olsa neyse. Pearl Jam hayal ya.. Yeni albüm çıkardı adamlar ama bizi yine görmediler. Aa bu arada 24 Haziran'da PIXIES geliyor. Büyük ihtimalle gidemem ve ömür boyu içime oturur sızısı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalkamadım kompüterin başından iyi mi, kaç saattir burda oturuyorum :D
      Di mi bak, yeni grup olur, eskilerden baba biri olur, bu liste birleştirici bir liste değil, üstelik birlik beraberliğe en çok ihtiyacımız olan bu günlerde ahhahahhaha :D Ay sinirlerim bozuldu :)
      Pearl Jam olmayacak herhalde evet, Pixies'e de bahsettiğim bütün o çabaları sarfedemeyeceğim galiba. Evde dinlerim artık çay falan demleyip :D

      Delete
  2. Minassh, finally u r back. yeminlen gozlerim her gun sayfanı taradı, birseyler var mı diye. ı-ıh yok. yok. Belalınım.

    ben muse bekliyorum. ama o da pek eskiden mi ne gelmiş. old school bişiler olsa. değil mi lan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am back falan da yorumları yayınlayıp cevap vermem 4 gün falan sürdü öh :)
      Muse geldi, uydurmuyorsam iki kere bile gelmiş olabilir, sevmiyorum pek onları. Bize ekmek yok bu yaz festivalde falan, domates eker onlarla otururum daha iyi.

      Delete
  3. Ay resmen geçen sene ertelenen Electronica Festival'ın headliner'ını alıp alt kategoriye koymuşlar,ay inanmıyorum djkashjahd Bir an posterin renklerini sallamadım, oha Modeselektor diyip gözlerimden kalp çıkardım, meyersem One Love'mış. Çok itibar kaybettiler bunlar.... Ama arkadaşlarım diye demiyorum, çok gönül rahatlığı ile 2014 yılını sallayacak organizasyon net kere net Cennet temalı Chill-Out Festival olacak :( Kendi halinde takılan festival kurdu Silvia, İstanbul'dan bildirdi. Teşekkürler. :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasıl hesaplar yapıyorlar bilmiyorum ama buna İstanbul dışından kalkıp da giden az olur gibime geliyor. Bir de yani o kadar para harcıyorsun, neden benim grunge ile büyümüş, ordan alternatif-indie gruplara kaymış kuşağımı sallamadan line-up yapıyorsun yahu? Hadi o kadar para yoktur, Muse'du, ne bileyim Arcade Fire'dı falan çıkışmadı; kıyamet gibi küçük grup var, 3-5 serpiştirsen araya, eline mi yapışır?
      Adeta bir manav gibi line-up tarifi veren Fermina, Ankara'dan bildirdi :) Çok öptü :)

      Delete
  4. gotum gibiymis bu ne hakkaten. canim ablacim seni destekliyorum.

    ReplyDelete
  5. zaten her yerde pozitif'i dogus grubu aldi boykot edin deniyor. o yuzden gotum gibi olan gruplariyla beraber uzaklasarak gitsinler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Ferit'i bir görsem bir yerlerde, keline keline yapıştırıcam çantamı. Ya da yavaş alkış yapıcam uzaktan.

      Delete