April 21, 2014

Bugün Neler Yaptım?

Konverslerimin bağcıklarını değiştirdim. Benim aklıma gelmezdi aslında, arkadaşım S. her gittiğimiz yerden renkli bağcıklar alıp çantama koyuyor. Ben de değiştiriyorum. (Bakınız, ayak.)


23 Nisan ojesi sürdüm. Çok iyi süremiyorum, artık kusuruma bakmayın. Tek elle fotoğraf da çekemiyorum. Kusur. Bakmak. Ühü. Ama oje neşeli. (Bakınız, el.)


Nagehan Alçı'ya gazete paketleyip yolladım. (Bakınız, alçı.)


Kudi'nin kafasının yanındaki arka ayağına güldüm. (Bakınız, gene ayak.)


Patatesler yapraklanmış, sevindim. (Bakınız, pattiz.)



22 comments:

  1. Ojeler çok tatlı, bağcıklar da.
    Kudi'yi yerim *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peki ya patatesler? :D Denk gelirse sana yapayım, tereyağlı minyatür patates.

      Delete
  2. Kudi' nin ayağına bayıldım :) Bir de bakışına:)) Küskün ve miskin :))) Ve de keskin:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çeşit çeşit numarası var, bakışlar dahil olmak üzere :)

      Delete
  3. Bugün başka güzel şeylerde yaptın sen, farkında değilsin:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa ne yaptım? :D O gizli şeyi mi diyorsun, sana facebook'tan yazdığım?

      Delete
  4. Kokoş ruhum beni eleveriyor ve 10 puan yüzüğe gidiyor. Allahımmmmm <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahhaha :D Annem çok tuhaf bir şey söyledi, gümüşle altını yanyana takınca gümüş, altının atomlarını çalıyormuş. (Atomu tamamen uydurdum, öyle bir şey dedi.) Altının rengi solarmış öyle. Çok etkilendim hemen ama yanyana takmaya devam ediyorum :D

      Delete
    2. Ben çocukluktan altınlı taşlı şeyleri severdim ama bu aralar habire yüzüklü gelinlikli pinterest şeysilerine sardım, ühü, yoksa röfle yaptırıp komşunun genç kızının yırtık pantolonuna laf etme yaşım mı geldi ? :( Şöyle bişi hediye etmiştim kendime, ay bastıramıyorum içimdeki tatlış cehapeli karşıyakalı teyzeyi dskjaklhal http://instagram.com/p/jCLR_zTVXQ/

      Delete
    3. Ay görüm bu yüzüğü, görmez miyim? Like'ı da basmışım zaten :D Röfleye aynı anda girceksek olur, tek başımıza kaldıramayız o yükü :D

      Delete
  5. Ene, o ocelerden benim de var, çılgın bacım yolladı. 23 Nisan nedeniyle sürsem mi ki? Zor çıkıyor ama :( Hem kendime 23 Nisan armağanı olarak "Peter ve Kurt" dinletisine gideceğim. Çocuklar için ama olsun, ben de içimdeki çocuğa dinleteceğim zaten. Bende anısı var ayrıca, ilkokuldayken okul götürmüştü CSO'ya, hayatımın ilk klasik müzik dinletisidir "Peter ve Kurt", nostalcik yapacam.
    Len Kudi'nin patileri ne güzelmiş öyle janjanlı falan :)
    Alçı okuyor mudur ki Solfasol'u?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sür bence, günün anlam ve önemine çok uygun :D Zor çıkacağını tahmin etmiştim vallahi, neyse artık.
      Hemen bakıyım neymiş Peter ve Kurt. Ondan da eksik kalmayayım :) Burda ne var acaba atraksiyon olarak?
      Hehheheh janjanlı pati Kudi :) Göğsü de güzel aslında, orası da siyah-beyaz puanlı :)
      Hiç zannetmiyorum okuduğunu. Başbakana da gidiyor, bir nevi şaka olarak sanırım :) Bir de Savaş Ay'a gidiyormuş, nerdeyse 1000 gazete içinde farkedip mani oldum, çok kurur duydum kendimlen :D

      Delete
  6. Ha bir de, o nasıl uzun, güzel parmaklar öyle yav, canlısı dikkatimi çekmemişti, fotoğrafta görünce farkettim, piyano çalsana sen, tam piyanoluk parmaklar vallah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Müzik kulağım olsa piyano köpeğin olsun Leylak Ablacım :D Maalesef anca dar kavanozlara sokmakta falan işe yarıyorlar. Bir de ortaokul-lise hayatım boyunca "Eve telefon. Eve telefon." diye dalga geçtiler benimle :D

      Delete
  7. Nagehan?! :D Yarıldım. Ben de bari Nazlı Hanım'a kaşık yollayayım. Malum son zamanlarda programında sürekli oynuyor :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazlı Hanım'a komple set yapmak lazım; kaşık, şu kalçaya bağlanan pullu eşarplar falan :D
      Nagehan'a bir de "Nasıl Giyinilir? Hangi Renkler Birlikte İyi Olur?" kitabı yollasa biri keşke, kör olduk o korkunç küpelere, kombinlere! baka baka :D

      Delete
  8. Bağğğcıklarını pek sevdim. Bir zamanlar bende hababam renk değişikliği yapardım bağğğcıklarımda:) Hey gidi günler diyorum. İKi haftadır markete bile gidemediğimi düşünürsek bağcık bulmam hayli ütopik bir düşünce oluyor:( oysa almak istediğim bir sürü şey var bahçeye yastık için kumaş, içleri için elyaf, yazlık babet, bir iki bluz içine renkli atlet v.s O gazeteyi merak ettim bana da yollar mısın? :) Artık utanmıyor direk söylüyorum haahaa aştım kendimi. Yani sana zahmet olmazsa ve bulabilirsen:):) Pattislerin böyle nanemsi yaprakları olduğunu bilmiyordum. Bize gelen patatesleri görsen üzerlerinde bir karış toprak oluyor. Tamam doğal güzel de ahh yıkaması pek güç. Burada böyle yol kenarlarında tarlalardan toplayıp satıyorlar kıvırcık soğan patates, ama durup da alamadık daha. Sanırım dönerken çok ağlayacağım. Buradan sıkıldım falan ama bu uzaklık, doğallık ve yalnızlık güzel bir yandan. Acaba döner dönmez evi satıp bir deniz kıyısına mı taşınsak yani daha taşınmadan taşınsak? Bilmiyorum. O patiye bittim, bakışlara da koptum. Offf mina yettin artık gariii deyivermiş gibi:):) Bizim kedişi özledim şu fotoya bakınca, yavrum yazık yalnız şimdi bekliyor bizi evde gidelim de iki mıncıralım diye. Senin yolladığın toplarda olmasa neşesi yok hayvanceğizimin. Yemeğini beğenmiyor sıkıldı artık o da kanımca..Sen yaz bana mektup, karala bişeyler yap, boş zarf yolla ne biliym içine naber yaz, o bile yeter şu ruhuma:) AAA unutmayayım ojelerin pek cici, konfeti gibi. Yüzüklerini de sevdim. Bu sıra bişey takasım yok özellikle de ellerime, hep de tırnaklarımı kısacık kesiyorum neden bilmem? Bir kırmızı oje sürüp turşu yemek lazım, ya da yeşil ojelerle karpuz..erik bile yok anasını satıym bu memlekette!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa yollarım tabi, bakiim hatta eski birkaç sayısı daha vardı evde bir yerlerde. Patatesin yaprakları biraz daha büyüyor, bunlar daha yeni çıktı. Bir de saksıda falan işte, serpilemiyor, zaten patatesler de misket boyunda kalıyor. Yeter ki yeşil bir şeyler olsun, yoksa elalemin çatılarına bakıyoruz bütün gün :)
      Ofh mektubun da elimde sürüne sürüne bir hal oldu, yollayayım artık hakikaten, aylar geçti.
      Sizin kediş oyalanacak bir şeyler buluyordur evde siz yokken, kafa cin gibi çalışıyor çocukta :) Bir de ayak toynaklarıma oje sürersem ne güzel olacak, o kadar üşeniyorum ki aslında. Neyse zaten hava da o kadar ısınmadı. Ojeden de ister misin? Atıveririm zarfa.
      Burda da erik görmedim daha ben. Çağla vardı biraz, nektarin aldık, ekşiceymiş. Ben de şeftali bekliyorum heyecanla :)

      Delete
  9. Bağcıklar ve ojeler içimi açtı, bunca yıllık yogini olarak Kudi'nin arka patisine sarılarak yatabilmesine özendim, pattiz sovaaaancı geldi hanıııım süpersin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kudi kadar esneyebilsem kendi stüdyomu açardım. (Kudi'ye stüdyo açsam?)
      Kırmızı soğan da sokuşturdum bak saksılara, pek hareket yok henüz. Bitkilerle konuşmuyormuşum, ondan böyle oluyormuş, saksı aldığım abi öyle dedi :)

      Delete
  10. OJELERİNİ ÇOK SEVDİM BİR DE KOPİŞİNİN FOTOSU ÇOK GÜZEL OLMUŞ .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim :) Köpiş biraz yamuk yumuk çıkmış aslında, şimdi tekrar baktım da :D

      Delete