June 14, 2014

Gene Bir Mimle Kavga Ettim

Cessie mimlemiş, yapıyorum hemen. Bir cumartesi günü saat olmuş 14:00, evin içinde dolanıyorum, bir miktar kahve içmeye muvaffak olabildim. Evet.

1. Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?

O kadar açık biri değilim. Fesat bir tip olduğumdan, sorunun seksli meksli olduğunu düşündüm hemen. Yok eğer tarafların birbirlerine karşı açık olduğu bir ilişkiden bahsediyorsak, o iyi bir şey. Yani sırf bir ilişki yürüsün diye susmak, olmadığın biri gibi davranmak falan çok yorucu. Bu tür ilişkiler içindeki kardeşlerime tavsiyem şu, saçmalamayın, yanında rahat edeceğiniz kadınlar ve erkekler de var. 


O kadar çok "ilişki" yazdım ki tansiyonum düştü biraz.


2. Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?


En son gay bara gittiğimde o kadar çok kaytan bıyıklı, kamyon şoförümsü, rakısının yanına peynir isteyen adam vardı ki ortalıkta, "giyimine özen gösteren, dar pantolonlu gay arkadaşlarımız" biz iki kadının etrafına bariyer oluşturup tuvalete yalnız gitmemize dahi izin vermediler. Bir de fırça yedik "Elinize kolunuza hakim olun, seksi dans yapmayın, bu adamlara kadın-erkek-su damacanası farketmiyor" diye.


Soruya çemkirecektim aslında, sonra bütün soruları tekrar okuyunca sanki gay komünitisi kendi içinde sormuş gibi geldi. Neyse efendi gibi cevap vereyim ben. Eşcinseller sadece büyük şehirlerde yaşayan, onur yürüyüşlerinde parlak renkli kıyafetleriyle ortaya çıkan bir "tür" olmadığından ve kasabınız, manavınız da gay olabildiğinden, marka takıntısı vardır, belki yoktur, bilemiyorum. Benim arkadaşlarımın bazıları iyi giyinir hakikaten, iyi işlerde çalışıp iyi para kazandıkları için istedikleri gibi harcayabiliyorlar çünkü. Bazıları da bir pantolon-bir gömlek yaşayıp daha bilimsel işler yapıyorlar. Kişisel kanaatim bu tip soruları eşcinsel yerine heteroseksüel kelimesini koyup bir kere de öyle sormak yönünde, o cevap ne kadar manasız olacaksa bu cevap da o kadar manasız. Zira soru biraz manasız. 


Dar pantolonların cinsel yönelimle ilgisi olduğunu düşünmüyorum. İç çamaşırı alırken, aldığım şeyin iç çamaşırı olmasına azami dikkat gösteririm.


3. Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı erkek arkadaşın mı?


Severdim valla. Çok arkadaşım yoktu, kendimi hep tek başıma oynarken hatırlıyorum. Evde kedi vardı hep, kediler bazen dişi, bazen erkekti. Bir tane de kaplumbağamız vardı, onun cinsiyetini asla anlayamadık ama annem adını Yaşar koymuştu.


4. Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabiliyor musun?


Genelde yabancı müzik dinliyorum ama bir süredir buraların müzikleri de çok ilgimi çekiyor, özellikle türküler. Eğilimim acıklı, şiirli, tımbır tımbır müzikler yönünde. Dans etmeyeli çok uzun zaman oldu, eskiden severdim. Dans derken kollarımı sağa sola savurup olduğum yerde sallanmaktan bahsediyorum ve takdir edersiniz ki bacaklarımı en fazla 50-60 derece açabiliyorum.


5. Fantezilerin var mı? 


Var.


6. X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?


Eski sevgiliden yeni sevgili yapmak, çok yüksek bir oranla felaketle sonuçlanacaktır. Biraz da ne beklediğinize bağlı tabi.

Çok çok azıyla arkadaş kalınabiliyor. Buraya rakamlar yazıp genç kardeşlerimin ahlakını bozmak istemiyorum ama kalabalık bir kümeden geriye iki kişinin kaldığını söyleyebilirim. Onlar da uzakta yaşıyor, istesek de görüşemiyoruz zaten.

7. Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?


Yok, her yere yapabilirim çişimi, arkeologum ben, beni tuvaletlerle test edemezsiniz!

Beden eğitimi derslerinden ölesiye nefret ettim, kolum kırılsın da derse girmeyeyim istedim. Sandalyelere çıkıp kendimi yere bıraktım falan. Beden eğitimi öğretmeni Adnan sana sesleniyorum burada, berbat bir öğretmendin, ne çocuktan ne ergenden anlıyordun. Masana koyduğun kendi çocuğunun pipili fotoğrafından da hep çok tiksindim.

8. Sizce eşcinseller narsist midir?


Bu böyle olmayacak, bana birini gösterin "Şu adam/kadın narsist midir?" diye, ona cevap vereyim. Bakın elmalar bile bazen kırmızı, bazen yeşil olabiliyor.


9. Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?


Mimi yapan herkes gibi, "Tek kişilik haremin nesi harem yahu?!" diye isyan edeceğim. Gerçi halim yok, haremle falan uğraşamam, istemiyorum ben harem. Ama bir dakka ya, Tom Hiddleston. Onu verin, sonra gidin.





Eveeet, bir mimle daha itiş kakışım böylece bitti. Hayırlı hafta sonları temenni ediyorum herkese.

14 comments:

  1. "Yok, her yere yapabilirim çişimi, arkeologum ben, beni tuvaletlerle test edemezsiniz!" :))

    Beden eğitimini ben de sevmezdim. Sebebi de çok açık: zorlama ! Evet hiç sevmediğim bir olay zoraki yaptırılan şeyler. "Zihin koş, Zihin topu at, topu tut, Zihin takla at". Ne bu be ? :D

    İyi ki kimse bana şu mimi itelemedi. Ne cevap verirdim diye düşündüm.. DÜŞÜNEMEDİ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay iteleyesim gelmedi valla kimseye.
      Hala yer minderi, kasa falan görünce tüylerim ürperiyor. Takla atamam, kalırım öyle kafasına terlik yemiş böcek gibi minderde, bütün sınıf güler falan, offff evlerden ırak :D
      Seçme şansım olsa, temiz alafranga tuvaletler dünyanın en güzel şeyi tabi ama hayatıma sahra tuvaleti diye bir şey girdi bir kere. Allah düşmanıma vermesin ahahhaha :D

      Delete
  2. Ben özellikle sana ve Egenin Lacivertlisine iteledim hehe. Siz komiksiniz çünkü. Sen çemkirebilirsin diye sana iteledim bi de Mina. Bence iyi yapmışım okurken çok güldüm. Ama çok saçma mim. Çok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Galiba çemkirmeden yaptığım tek mim, Ege'nin Lacivertlisi'nin bizzat hazırladığı mimdi. Gay erkekler cevaplasın diye yapmış biri bunu gibime geliyor, pisuvar falan, bize kadar nasıl geldi anlamadım :D

      Delete
  3. ahahah çok güldüm ya okurken tom hiddleston dansları ile gönlümü kazanmış bir adam. :D gaylerin çok renkli görünmesinin nedeni saklanamayan, gaylerin ortada olmasından dolayı yoksaaa ooo. senin gay barda gördüklerin ise sadece ''delik'' arayan tipler maalesef. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Offf danslar hakikaten :D Daha çok filmde görmek istiyoruz Tom'u! :)
      İkinci cümleni tam anlayamadım.
      Tabi canım, o adamlara kadınmış, erkekmiş, gaymiş farketmiyor. Aç adam. Saçmalığa baksana, bizim oğlanlar biraz etrafa bakacaktı, biz iki kadın dans ederiz, bir şeyler içeriz diye gittik; yarım saat içinde oğlanlara panik bastı "İçin elinizdekileri de gidelim, durulmaz burda" diye.
      Bu abilere yolda mikrofon dayayıp sorsan, en büyük "ibne" düşmanıdır. Kafalar çok karışık valla.

      Delete
  4. Ben de yaptım bu mimi ve sorular bana da biraz tuhaf geldi. Eşcinseller öyle midir böyle midir ne derdi var bunu hazırlayanın anlamadım :D
    Beden eğitiminden ben de nefret ederdim. Bir gece önceden stresi başlardı :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben bu mimin gay erkekler için hazırlandığına kanaat getirdim Dördüncü Tekil Şahısçığım, biz de yapmış bulunduk :) Neyse yani, ayrımcılık yapmamış olduk en azından :)
      Ay benim en sonunda annem okula geldi, o derece bir kangrene dönmüştü beden dersi ahhahha :D Beden hocasından nefret edip eve dönmüştü annem de, anca mezun olunca kurtuldum :)

      Delete
  5. Çin makarnası söyledim, bir yandan da cevaplıyorum, ahahahaha Mina abla mimlerin aranan ismisin :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben olsam beni mimlemezdim, tatsızlık çıkıyor her seferinde ahahhaha :D Dur seninkileri de okiyim gelip.

      Delete
  6. Bu mimi başka birinde de okumuştum . Yahu enteresan bir mim olmuş :)
    cevaplarında süper:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elimden geleni yapmaya çalıştım Nesrin, bir tuhaf mim :)

      Delete
  7. MiM sahibi olarak öncelikle cevapladığınız için teşekkürler, bu sorular nereden çıktı, size neden anlamsız geldi,, bizlerin cevabı ne oldu ve sizin cevaplarınız hakkındaki yorumlarım için http://ogaybende.blogspot.com.tr/2014/09/bir-mim-in-basna-gelenler.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne zamandır buraya yazılmış en heyecanlı yorum oldu bu :) En azindan bir tespitim doğruymuş :)

      Delete