June 12, 2014

Sürprizli Kart

Aşağıdaki kartı posta kutusunda buldum, bir heyecan, bir heyecan!


Aşağı yukarı diyor ki, "Mina, bu beyaz etiketlerin altında saklı bir sürpriz var. (Umarım öyledir.)" Kaldırdım efendim etiketleri teker teker.


Altından bu Poe kağıt bebekleri çıktı!


Meğer elinde bir kitap varmış böyle, edebi şahsiyetlerin kağıt bebekleri. Gidip fotokopi çektirmiş. Aklımı kaçırır gibi oldum sevinçten. Poe'ya ayrı sevindim, hiç tanımadığım birinin uğraşıp bunu yapmasına ayrı sevindim.

Postcrossing profilimde çok bir şey istemiyorum; turist kartı olur, hayvan olur, şarkıcı olur, ne seviyorsanız olur falan yazdım oraya. Ama eğer varsa diye üj-bej isteğim var. Günün birinde elbet Kolombiya'dan ya da Meksika'dan kart atacak biri, belki iyi kalpli biridir de gidip bana bir Marquez kartı alır diye küçük hesaplar yaptım. Stockholm'da yaşayan biri üşenmeyip Nobel Müzesi'ne kadar gidebilir, Almanya'nın küçük ve güzel kasabasında yaşayan biri "Aaa, şurda bir dobermanlı kart vardı, onu yollayayım" diyebilir, biri Roald Dahl'ı benim kadar seviyordur, kimselere yollamaya kıyamadığı o Dahllı kartı bana yollayabilir. Bunlar hep olabilir.

Ki oluyor da, istemeden bilemezdim.

Poe'nun altından da Roma imparatoru Cladius çıktı, Cladius'u da bağrıma bastım. Romalılara genel olarak gıcığım ama olsun.


Pullara da bayıldım, Elvis, James Dean ve kelebek. Ay bir de Poe damgası var. Zaten kartı yollayan, kauçuk damga üreticisiymiş, pullar için de "Elimdeki en güzel pullar bunlardı, bayağı da eskiler aslında, sana yollamak istedim" yazmış.


Cevap yazıp adresini isteyeceğim, içimden bir kutu lokum falan yollamak geliyor.

14 comments:

  1. Ayy valla ne yalan söyliym ben de çok bayıldımmmmm:) Bu poe sever bana da yazsa yaaaa:) Hem de damga üreticisimiymiş amanınnn ne şahaneeee. Ben de damga üreticisi olmak istiyorum. Minaaaa gidelim mi ona biz iş öğrenmeye yaaaa. O sürprizli kart olayı şahaneymiş, benim neden aklıma gelmediiiiii:( Ayrıca o kıyafetlerle Poe harika:) Ne düşünceli insanlar var değil mi? İşte bazen böyle şeyler olunca yaşamak her şeye rağmen güzel diyor insan. Bu postcrossing olayı gerçekten çok güzel. İnsan nasıl da mutlu oluyor. Bir kutu lokumu bence kesinlikle hak etmiş.:) Ayrıca pullar da şaheser...Ayy daha neler neler yazasım var da offf...Bu geçtiğimiz aylarda ben pek yazamadım tabi ben yazamayınca millet de yazmadı, dönünce ama çok çok çok yazacağım, insan deli gibi mutlu oluyor yahu...Hep böyle güzel kartlar al güzel insanlardan emi? O beklediklerin de gelecek sana merak etme, evren seninle!!!!
    Öpüldün

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kauçuktan değil de alçımsı bir malzemeyi oyup şekil vererek yapanlar var bak, amatör olarak. Hatta sanırım öyle setler satılıyor, bakarız bi.
      Ya valla ince bir kızmış yollayan, aldım adresini, düşünüyorum ne yapsam, nasıl bir şey yollasam diye.
      Şu saatlerde memlekete varmışsınızdır diye tahmin ediyorum, gelsin simitler, gitsin poğaçalar hadi bakalım :D

      Delete
  2. Ya ne hoş!
    Ben çok uzak kaldım postcrossing dünyasına ama artık Mert'in adresini verip kaldığım yerden devam edeceğim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay bana da ver Mert'in adresini, annene kart atmak istemiyorum daha fazla :D

      Delete
    2. Veririm valla. Merte atmış olursun daha iyi ahaha :D

      Delete
  3. Yaa ne güzelmiş bunlar. Kağıt bebeklere bayıldım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bayağı bütün haftama neşe saçtı bu kart :)

      Delete
  4. Ama ben aşığım Poe 'ya , çıldırırdım senin yerinde olsam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhehe çalışma masamda köşe yapıcam, iki günde bir kostümünü değiştiricem, çok heyecanlıyım :)

      Delete
  5. Romalılara gıcık mısın :(((

    Ne güzel ya o.. Poe, Dean ve Elvis. Vay arkadaş :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eski Romalılara gıcığım, işgalci boklar :) Hem elalemin topraklarına dal, çoluğunu çocuğunu kaçır, ortalığı talan et hem de "ay çok barbarlar" diye aşağıla, kendine köle yap. Forza Spartaküs! :D
      All star kartpostal valla, diğer kartların yanına kaldıramadım, masada duruyor öyle, alıp alıp bakıyorum :)

      Delete
  6. Offff şimdi ben nankör olup postcrossingden gelen kartları elbette asla boklamayacağım ama bu pullar bu kart ve adamın üşenmeden bişiler kesip yapıştırıp yazmasına aşık oldum :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben ikinizi mimledim. Buradan haber vermek istiyorum bi taşla iki kuş hesabı.

      Delete
    2. 338 kart ulaşmış elime postcrossing'den, arkasına sadece ID yazıp yollayanlar da vardı tabi, uyuz bir metnin çıktısını alıp yapıştıranlar falan :) Ama yani var oralarda bir yerde böyle düşünceli kartpostalcılar, iyi insanlar :)

      Delete