September 6, 2014

Dracula Untold

Meh meh meh yeni Drakula filmi geliyormuş.

Geçen akşam Abraham Lincoln'ün bir yandan da vampir avladığı filmi seyrediyordum, bir aktör kafama takıldı "Kimdi bu? Allahım kimdi kimdi?" diye.

Dominic Cooper'ı daha geçen hafta Fleming dizisinde seyrettim, üstelik de Ian Fleming'i oynuyordu, nasıl unutabiliyorum çok acayip. Fleming, 4 bölümlük mini dizi bu arada, yazarın Bond serisini yazmadan önceki hayatını anlatıyor, fena değildi.

Neyse, geçen akşam Abraham Lincoln'de acılı vampiri oynayan Dominic Cooper, sinemalara gelecek olan Dracula Untold filminde Fatih Sultan Mehmet'i oynuyor ahhahhahha! Vallahi billahi Fatih!

Fragmandan anladığım, Vlad, toprakları Osmanlı tarafından işgal edilince çareyi vampir olmakta buluyor. Sonra da Türkleri dümdüz ediyor.

Şimdiden itiş kakış başlamış, "KENDİNİZE GELİN HÖAYYT CEDDİN DEDEN NESLİN BABAN!" falan diye.

Vampir filminde tarihsel tutarlılık arayan gençosmanlı tosunlarına muvaffakiyetler temenni ediyorum. 300 Spartalı filmi hakkında ne düşündüklerini de çok merak ediyorum bir yandan.

Kostümler, renkler, müzik falan güzel görünüyor. Vlad'ı oynayan Luke Evans'ı da beğeniyorum. (Tabi ki ona da bir süre "Kimdi allahım bu, kimdi?" diye baktım. Hobbit'te kayıkçıydı. Böyle böyle geliyor demans herhalde.) Kendi adıma her türlü vampir filminin meraklısıyım, standartlarım da alabildiğine düşük. Yalnız bu sefer Dracula'nın bir Mina'sı yok galiba, Wilhelmina'nın da az ekmeğini yemedim ehehhehe.

9 comments:

  1. Über fantastik işler bana hiç gelmiyor ama ecdada vurulan her darbeye desteğimiz olsun. :D gideyim filmini izleyeyim de para kazansınlar. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa vatan haini ayol ahahhahha :D Ben de gideceğim, tam sinemada seyretmelik, salonları basmazlar inşallah, hiç linç partisine dahil olasım yok.

      Delete
  2. Valla biliyorsun ben de vampirli filmlerin hastasıyım:) Bunun da fragmanı enteresan buldum, beğendim, merak içerisindeyim. Nete düşsün de indireyim ben de bari. Görüntü kalitesi iyi olursa bahçe sineması formatında izlemek güzel olur diye düşünüyorum. Şimdiye kadar da hiç çirkin vampir görmedim, neden vampirler hep yakışıklı oluyor:) Ama hala son zamanlardaki favorim Tom Hiddleston :):) Hem zaten ben hep filmlerdeki kötü karakterleri seviyorum huyum kurusun! Ahhh minel aşşşkkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daha gösterime girmemiş, biraz beklersen düşer. Off Tom Hiddleston'ı ben de çok beğeniyorum :D Uzun, ince, melankolik :) Only Lovers Left Alive'ı seyrettin mi? Çok beğendim ben.
      Bugün hava yağmurlu, mektup yazarak değerlendiriyim diyorum :)

      Delete
    2. Ooo gösterime girmeyenleri beklemesi de pek zor oluyor ama olsun...Uzun ince melankolik ve adamda şeytan tüyü var resmen:) Henüz izlemedim. İndirdikten bir süre alt yazı gelmesin bekledim geldi nihayet ama şimdi özel bir zaman kolluyorum. Bu sıra da hep koşturmaca geçti arada kaynasın istemedim:) Beğendiğini biliyorum beni de sen yazınca merak sarmıştı zaten...
      Bende yazıyorum arada kısa kısa yollayacağım yakında, inşalaaaah:)

      Delete
  3. Yetti artık vampir filmleri.. Eskiden çok severdim ama son 10 yılda bu konular öyle bir sömürüldü, öyle bir ayağa düştü ki; artık sarımsakla gezer oldum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahah isyan! :D Bak mesela, hem gey hem afrikan-amerikan bir vampirin 2. Dünya Savaşı'nda geçen hikayesini çekmediler, o olabilir. Belki çekmişlerdir, insanlar neler çekiyor. Nazili-uzaylı bir tane seyretmişliğim var, çok şükür adını bile hatırlamayacak kadar derinlere gömmüşüm :D

      Delete
    2. Iron Sky ? :D If'te seyretmiştim birkaç sene önce. Ay'da falan koloni buluyorlardı, meğersem Naziler ayın karanlık yüzündelermiş.. Olaylar olaylar.

      Delete
    3. Of allahım evet o. Şimdi yeniden unutmam lazım :D

      Delete