November 12, 2014

Tarzan'a İyi Bir Boşanma Avukatı Lazım

Son günlerde bir de bununla kafayı bozdum. "Resim İstanbul Orman" konut projesi reklamı, çok sinir bozucu. "Ama hayatım..." diye itiraz eden Tarzan, lafı ağzına tıkıveren Ceyn, Ceyn'in kucağındaki o çok büyük ihtimalle uyuşturulmuş kaplan yavrusu.



Hele bir de o reklamın sonundaki, müzik diyeceğim elim varmıyor, şey. Hayayayayayyy hayayyayayayyy. Betonda konfor ve rahatlık arayışının sonu hayayay diye şarkı söyleyen hayalet çocuklara çıkıyor. Ben bunu anladım reklamdan.

En ucuz ev 421 bin 943 liraymış Resim İstanbul Orman'da. Allah size akıl fikir versin.

17 comments:

  1. Baltalar elimizde/Uzun ip belimizde/Biz gideriz ormana hey ormana :) Birer dayire alsak komşu olsak, ben sana zeytin versem, aşure pişirip getirsem, sen beni kahveye çağırsam ama önce köpeklere gelen teyze çok tırsak pek yanına yanaşmayın desen, pek güzel olurdu mu? Iıh olmazdı, mevcut evlerimizde komşuculuk oynayalım daha güzel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orman yanıbaşındaymış bu sitenin, anladığım kadarıyla hindistancevizi toplamaya gidilebiliyor, köpek yerine de kaplan ve maymun beslemek gerekiyor. Ben de zaten sıkılmıştım köpeklerden. Girelim bence topluca ormana ya, valla bak :)

      Delete
    2. Ya aklıma geldi, Tahsin Yücel "Gökdelen" diye bir roman yazmıştı birkaç yıl önce. Pek absürd gelmişti o zaman ama adam medyum gibiymiş, olacakları önceden bilmiş sanki, tavsiye ederim bulup oku. Bitirdiğinde nasıl hislerle dolacağını tahmin edebiliyorum...

      Delete
    3. Aaa okuyayım. Bitirince evi yakıp donla sokağa fırlamam inşallah ehehheheh :D

      Delete
    4. Yok öyle bir tepki yapmazsın da kafanı duvarlara vurabilirsin. istersen yollarım ha, ne de olsa aplanım :)

      Delete
    5. Olur valla, altında kalmam bu ablalığının, göğnünü alırım her türlü :D <3

      Delete
  2. İnanır mısın, daha 2 saat önce başka bi inşaat şirketiyle ilgili bi reklamı gördüm tesadüf. Onyüzbin katlı binaların muhteşem yaşantısını promote ediyolar. İçimden dedim böyle bi yaşamı hiçbir zaman arzu edeceğimi zannetmiyorum. Beton beton binaların bilmem kaçıncı katında, balkonunda süs bitkileri, muhtemelen yapay. Dehşete düşüyorum kelimenin tam anlamıyla... Duygularıma tercüman oldun, sağol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kıyamet gibi inşaat reklamı var televizyonda, bu en kötüsü galiba. İki koca köpekle çatı katında zaten apartman hayatının sınırlarını zorluyorum, 400 bin liram olsa en yakın köyden ev ve biraz bahçe alırdım. Ben de anlamıyorum bu "modern yaşam" vaatlerinin nesi çekici, "doğal yaşam" kısmı zaten tamamen yalan.

      Delete
  3. Bu reklamdaki en sevdiğim şey o sarı kafalı güleç çocuk, yiğitin küçüklüğüne benzetiyorum. Bu yüzden ne zaman bu reklam çıksa çocuk odaklı izlemeye çalışıyorum. Hatun kişinin ama hayatım deyişini hiç sevemedim zaten pek bi soğuk, pazarlıklı gibi. Fiyatı da aaa ucuzmuş ayol kapış kapış alır bizim halk şimdi, bak görürsün kalmaz bile:) Ben anlamıyorum zaten insanımız nasıl bu kadar zengin de bunca parayı bir eve verebiliyor? Bana böyle bir fiyatla gelse o gelenin alnını karışlar bir de para nasıl kazanılıyor sen biliyon mu heeeey diye üzerine yürürüm herhalde. Baksana elalemin memleketinde üç kuruş fazla kazanalım da geleceğimize yatırım olsun diye senelerdir gurbetlik çekiyoruz. Ondan sonra geleyim de tüm paramı bir eve vereyim oldu canım, daha başka, evi üzerine de yapayım istersen demek istiyorum?
    Hem gerçekten algılayamıyorum nasıl oturuyorlar o upuzun binalarda? Ben çok korkuyorum. Sadece deprem değil, öncesinde de korkardım zaten. Bir de renksiz, hissiz, zevksizler çok. En alası bile benim gözüme çok boktan görünüyor nedense. Bizim İzmir'deki evi alırken soyaklara bakmıştık sırf meraktan. Allahım o yaşadığım dumuru sana nasıl anlatsam bilemedim. Şoka girdim resmen hem fiyatlara hem de fiyatların karşısında sunulana, verdiğin para sadece isim için, bir tane bahçe katı vardı güzel bir daireydi ama fiyatı dehşetti. Bu ev hususlarında az sıkıntı çekmedik biz, sabaha kadar anlatabilirim sana:)
    O ağaoğluna'da çok fena gıcığım. Oturduğu evi de gördüm geçen gazetede, hiç sevmedim, çok yapmacık, çok şaaşaaalııııı, bunlar hep işte saray yaşantısına özenmek:) Ben de isterdim bir Versailles Sarayında ufak kendime ait bir saraycığım olsun ama ne çare, tarih benden yana değil malesef. Ama o hayalimi gerçek dünyada yaşayamayacağımı çok evvelden fark ettim. Yazık günah, sonrada efendim neden insanlar fakirlik çekiyor yok neden açlık var yok neden yollar yapılmıyor, etraf pis. Parayı böyle abuk sabuk çarçur edersen gerçekten lüzumlu şeylere veremezsin tabi. Amaaaan ne sinir bozucu bir mevzu oldu bu, ben biraz renkli kalemlerimle resim yapayım, bir saray çizeyim hemen kendime ama 79. katta olsun, içinde hamamı olsun, birkaç da hizmetçi istiyorum:) Gelsene mina hayalime kadına mantı açtırır yeriz ayol:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahaha ay güldüm mantıya :D Hep düşünüyorum, kerpiç mesela, ne güzel bir malzeme. Hem doğal hem iklime uygun. Çimento beni feci şekilde geriyor, ister apartman diksinler, ister küçük bir duvar örsünler. Nefret ediyorum çimentodan, buz gibi, suratsız, geri alması zor.
      O paralar nasıl veriliyor ben de bilmiyorum, morgıç işine giriyor herhalde insanlar. Aslında yeni binadan ev almak istemeyi de anlıyorum, bu kentsel dönüşüm boku püsürüne, bir de depreme dayanıksız diye eski evlerin değerleri yerlere yapışıyor. Hayatında bir ev almak için gece gündüz çalışan adam da istemiyor doğal olarak böyle bir riske girmeyi.
      Ben halihazırda 70 yıllık falan bir apartmanda oturuyorum ve etrafımız sürekli inşaat halinde. Konutlar yıkılıyor, iş hanı ve otel inşa ediliyor. Mahallenin yaş ortalaması yüksek, amcalar teyzeler ölünce çocukları satıveriyor daireleri. Korkuyorum en sonunda kepçelerin önüne atmak zorunda kalacağım kendimi diye :D
      Olur da biraz paramız olursa yakın gelecekte, ilk iş kendimizi şehir dışına atacağız. Dağda bayırda köpenklerle koşup bir yandan da ot toplarken bu emlak balonunun patladığını görürüm gibime geliyor. Daha ütopik bir hayal olarak da ormanların ayaklanıp yürüdüğünü, kendilerine ait toprakları bu rezidanslardan falan geri aldıklarını kuruyorum kafamda. Belli mi olur :)

      Delete
    2. İzmir'e gelsenize, bizim oralar çok güzel şehir dışı, bahçesi var hem fiyatlar da epeyce uygun piyasaya göre, mutlu mesut yaşarız. Şaka değil hee valla bak. İlerisi için göz atın derim ben sana yollarım istersen adres bakınmak için. Bize gelmeyi başarırsanız gelince de gösteririk size evler. Arkadaşlara hep söylüyoruz, böyle niyeti olanlara, kaçırmasınlar diye. Huzurlu bir yer köyü var ne biliym sakin huzurlu geliyor bana, komşular da düzgün, herkesin kedi köpenki var. O apartman dairelerine kıyasla bizim oradaki evler çok ucuz harbiden. İlla kocamanlarına da gerek yok her boyu mevcut:)
      Aklında bulunsun, söylemiş olayım. Hatta sana birkaç ilan bulayım da ben göndereyim iyice aklına girsin, sonra bir ara daha çok ballandırır anlatırım, bence gelip görünce de seversiniz, ek biç bahçeni oooohhhh...Ayy valla ben hayal kuruyorum şu an, senden yumurta istemeye gelmişim misal, komşuuuu huuuu hadi kahveye geeeeel:) Yarın akşam da hava güzel mangal yakarız!

      Delete
    3. Yolla valla ilan filan olursa, para yok ortada ama olsun, önemli olan umudunu kaybetmemek :D
      Ya valla, tavuk da almak istiyorum. Fena mı olur kızlar koştursun ortalıkta, yumurta toplayalım, arada bir sevelim falan :) Çalıştım ben tavuk meselesini, ev yapmak lazım, bir de yerleri kuru tutmak lazım. Bence beceririz biz. Tabi ikimizle ilgili öncelikli temennim bir ara buluşabilmek ahhahha :D Yıllar oldu, bir türlü görüşemedik ya, üzülüyorum :)

      Delete
    4. bence hepiniz İzmir'e gelin ama yamacıma doğru... ^.^

      Delete
    5. Nereye gidilir ki başka zaten? Ya kızım, dalga geçiyoruz filan da ben yaz mevsiminde İzmir'e gelince "Ouuvv herkes ne kadar çıplak!" diye şoklar geçirmeye başladım, iyice muhafazakar bir tip olmadan geri dönsem iyi olacak memlekete :D

      Delete
  4. Hayvanları "kullanmasak" ölücez galiba. Soframızdalar, giydiklerimizdeler, hatta bazen yollarda. Fayton çekerken. Eğlencemiz eksik kalsın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şahmış şahbaz olmuş reklam kaplan yavrusuyla. Hayvanlar aleminin insandan çekeceği varmış.

      Delete