February 13, 2015

(18) Roket Adam / (19) İsyeean! / ALLAH ALLAH NEYMİŞ O??!!

Kafamda sürekli şarkılar çalıyor. Hele dolmuşta falan bir şey duymuşsam, uyuyana kadar fırıl fırıl dönüyor aklımda. Zihnin Arka Sokakları, Elton John'dan Tiny Dancer diye cevap vermişti bu soruya, o günü öyle geçirdim, hold mi klosır tayni deeeensııar!

Californication'ı bitirdim geçen gün, bayağı bitti dizi. Sonunda bu şarkı çalıyordu, 3-4 gündür de kafamda çalıyor. (Ağladım biraz.)



Aynı şekilde, beni isyanlara gark eden bir çok şarkı var. İlk aklıma gelen şu:



"Seni besleyen eli ısıracak mısın, yoksa dizlerinin üstünde durmaya devam mı?" diyor Trent Reznor ve bizi sokaklarda koşmaya davet ediyor sanırsam ki.

Geçenlerde arkadaşımın arkadaşlarıyla tanıştım bir yerlerde otururken. Kız da oğlan da acayip tanıdık geldi, Ankara küçük yer diye geçiştirecektim ki kız, "Ay acaba gözaltına alınışımı görmüş olabilir misin?!" diye telefonundan şu aşağıdaki videoyu gösterdi.



Soma'nın arkasından yapılan protesto sırasında fotoğraf çekiyormuş kenarda, öylece almışlar. Tebrik ettim, gerçekten ne zamandır seyrettiğim en güzel atarlardan biri. "İLLİH İLLİH NİYMİŞ İ???!!!" diye dalga geçiyormuş herkes, ben videoyu bir kenara attım, ara ara açıp tekrar seyrediyorum. Beni böyle babetimle, elbisemle paketleyip götürseler atarlanabilir miyim bilmiyorum. Böyle kızların varlığını bilmek iyi geliyor.

2 comments:

  1. Roket adam da roket adam yani. Hele bir de konserlerde bunu 10 dakkaya yakın çalıyor, dinlerken insan uranüs neptün düz gidiyor :D NIN'den ne açsak insanlar "gazlanır" bence :p

    Videoya diyecek lafım yok. Söz bitti. Gerçekten bu ülkeye dair hiçbir şey okumak duymak söylemek istemiyorum. Öyle bir soğudum. "Tası tarağı alıp gidelim"cilerden değilim, hiçbir yere gitmiyorum ama tahammül edemiyorum artık bazı şeylere. Aptalı oynuyorum. Benden konformisti yok artık. Gazete ve haber perhizimden bahsetmiştim. Hiçbir şey bilmiyorum, duymuyorum. Sadece işim ve arkadaşlarım var. Çünkü sinir hastası olmaya ramak kaldı. Tek hayatım var elimde. Sokakta korkuyla yürümek istemiyorum. Adımlarımı hızlı atmak istemiyorum. İki gram aklım var, onu da yitirmek istemiyorum. A bir de yakın zamanda ölürsem benden mutlusu olamaz <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence ben, gereken ilgiyi göstermedim Elton John'a bu saate kadar. En bilindik şarkılarını biliyorum sadece, biraz çalışmam lazım. NIN de hakikaten adamı don gömlek koşturtur ahahhahha :D Şu geçenlerde buluştuğum arkadaşımın combat training'i var, küçük bir odaya sokup üstüne gaz atmışlar, "O gün öldüm ben o odada" diye anlattı. Ah bacım ah, dedim, burda leblebi gibi bir şey oldu o gaz.
      Valla ben de yılgınım bir hayli. Gülebilmek lazım, naapıcaz başka. Biraz izole edebilsem kendimi, kesinlikle daha mutlu biri olurdum; edebilemiyorum. Kadersizmişiz, ne diyeyim.

      Delete