February 11, 2015

Neler Gördüm / (17) Enya'aanım

Cinnah Caddesi'nden karşıya geçmenin tek güvenli yolu, iğğğrenç bir altgeçit. Hava kararınca ayaklarım geri geri gidiyor ama buralarda hayat motorlu araçlara göre şekillendiği için, mecburen iniyorum o çukura.

Geçen akşam markete giderken bunu gördüm altgeçitte.


Gerçekten bilmiyorum.

Bir tane mavi Pöjo araba gördüm, çok beğendim. Nasıl da güzel bakmışlar, koltukları falan da gıcır gıcırdı. Camlarına kafamı yapıştırıp inceledim.


Koko'yla gece vakti selfie çekmeye çalışıp günümü gördüm. 


Bence bunu her yere yazmaları lazım, bu cinse mahsus bir özellik olarak, "Fırsat bulursa ağzınızın içini yalar" diye. 

17. günün cevabı olarak beni sakinleştiren bir şarkı yazmam lazım. Öyle bir şarkı bulmak için gene eskiye dönmem gerekti. 


Bu türden başka hiç kimseyi dinlemedim, hiç hoşlanmıyorum böyle müzikten. Ama bu kadını sanki ablammış falan gibi sevdim hep.

Kar küremem lazım, gideyim madem.

10 comments:

  1. İlk resme dair söyleyecek bir şey bulamıyorum. Allah cümlemizi korusun, ne diim..

    Pöjoya cidden çok iyi bakmışlar. Valla burdan arabaya sulandım. Eski Pöjo ve Sitröenler çok karakteristik oluyor bence. Hele o Sitröenlerin deux chevaux'ları yok mu.. Afet afet <3

    Kediyle denemelisin selfie işini. Bir defa bile yapamadım :((

    Ayrıca şarkı için teşekkürler çünkü ben yıllardır dinler dururum bu şarkıyı radyolardan ve her seferinde de "ismi ne ola ki" tepkisi veririm. Bol bol evde dinlerim artık şarkıyı :DDD



    ReplyDelete
    Replies
    1. Güvenlik duruyordu bir ara altgeçidin başında, o da akşam olunca evine gidiyordu. Artık kimse durmuyor zaten, koşarak geçiyorum, tam kabus.
      Off lisedeyken bir hocada vardı deux chevaux, arada bizi şehre atardı, gerçekten çok güzel araba.
      Bir de kediyle deneyeyim bakiim, vazgeçmek üzereyim bu selfie sevdasından ahhahhah :D
      Bak bahar gelecek, yaz gelecek, millet gene evlenmeye başlayacak; kesin çalar bir yerlerde Enya :D

      Delete
  2. Yüzünün görünen kısmında tiksinmeye benzettiğim bir ifade var sanki :PPPPP Neden tiksiniyorsun köpekten? Ha? O sevgisini göstermeye çalışıyo oysa :D :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kafamı yalasın, dizimi yalasın, bak bunlara hep alıştım. Ağzımı yalayınca irkiliyorum hala ahahhahhaha :D Yaaa sen gelirsin Ankara'ya, görürüz ondan sonra nasıl oluyormuş ıslak sevgi, efendime söyleyeyim kayıp ayakkabı teki falan ihiihiihiihi :D

      Delete
  3. Adana'da, okula gitmek için bir alt geçit kullanmam gerekiyordu. Yeni yapılmıştı, çalışmayan bir metro sebebiyle yapılmıştı ve feci saçmaydı. Her gün babam alıyordu okuldan, babam bırakıyordu. Evsizlerin, tinercilerin falana mekanıydı. Bu insanlar tarafından tuvalet olarak da kullanılıyordu, tüm mahalle için çok acı günlerdi gerçekten, o aklıma geldi.

    Enya'yı 15 yaşındayken keşfetmiştim. Hem uzak bir akrabam hem çocukluk arkadaşım bir kız var, onunla oturmuş sabahtan akşama kadar resim yapmıştık Only Time'ı dinleyerek.

    Koko'ya sevgiler <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay Enya muhakkak herkesin hayatına bir yerlerden giriyor demek ki. Bu arada kadın, İrlanda'da şato almış kendine, 2 buçuk milyon sterlin verip. Peheyyy.
      Babam bu caddeyi apaçi stayla koşarak geçiyor, bayaaa trafiğin içinden. Geçen gün karşıdan seyrettik annemle, koşa koşa geçip kaldırımda bizi görünce çok utandı.

      Delete
  4. allaaam! nikah salonu şarkısını koymuş buraya... o.O aynı anda arkada Koko'yla ikinizin fotoğrafları da dönseydi tam olurdu. :P
    halihazırda delleniktim, o yüzden mi beğenmedim ben bunu?
    Botlar 40 numaraysa benim için ayakla eve kadar iteleseydin ahhahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulan her şarkıya çemkiriyorsun? Bir cd'ye sadece bu şarkıyı doldurup yollamak zorunda bırakıyorsun beni.
      Botlar 40'tan küçüktü, ertesi sabah da gitmişlerdi. Herhalde biraz dinlenip yollarına devam ettiler.

      Delete
  5. ben seviyorum o alt geçidi, duvarlarda mozaik filan var, uğraşmışlar. ama önünde dikilen anfa'ları anlayamıyordum, biraz saçma gibi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay farkındayım sevdiğinin, yeni not bırakmışsın, geçen gün gördüm. Anfa adamları da bir var, bir yok; gece zaten hiç durmuyorlar. Korkuyorum geceleri altgeçitten geçmeye, çok çukurda, çok karanlık.

      Delete