February 17, 2015

(23) Sevdiğim Gruptan Bir Şarkı Seçtim

Annemi göz doktoruna götürdüm bugün, babamın da gmail şifresini sıfırlamasına ve emaillerine kavuşmasına yardım ettim. Hayırlı evlatlığımın karşılığında annem yumurtalı makarna yaptı. Evde beni bekleyen iki canavarı düşündüm, annemlerin evinde koltuğa kıvrılıp uyuyasım geldi.

Kıvrılamadım tabii. Marketten bir şişe şarap, bir paket de cips alıp eve geldim. Cipsin birazını yedim, şarap içesim gelmedi, çay yaptım. Bir de armutlu kek yaptım, şu tarifin aynısını yapıyorum, çok güzel oluyor.

Köpenkler iki koltuğu da işgal etti, rüyalar içinde uyuyorlar. Galiba daha fazla tartışma programı seyredemeyeceğim. Galiba bu geceyi mektup yazıp müzik dinleyerek geçireceğim. Şunu dinliyorum şimdi, çok bağrıma bastığım bir grup The Veils, bu şarkıyı da diğerlerinden biraz daha çok seviyorum.

7 comments:

  1. hayırlı evlat olmak lazım arada sırada, müzik iyiymiş gerçekten :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ben kaçamıyorum ki hiç, bir sokak aşağıda oturuyorlar. Kar yağıp yerler buz olunca süt-ekmek de götürüyorum, bence beni SSK'lı yapmaları lazım :D

      Delete
  2. Şarkı gibi şarkı.

    Tartışma programlarını ben nicedir izlemiyorum çünkü televizyonu camdan fırlatasım geliyor. Şükürler olsun, televizyonu komple bırakalı iki yıl oldu tam. Sadece kahvaltı ederken ve akşam birşeyler atıştırırken şöyle bir geziniyorum. Onun dışında kitaplara gömüldüm. Kedimle oynuyorum ya da. Çünkü bu ülke gerçeklerini kaldıramıyorum. Aklımı oynatmaktan korkuyorum. Bir de ketum insanımdır. Öyle sağı solu dağıtayım hıncımı alayım yok. Gider kendime zarar veririm. Televizyon yerine kendimi atarım. O yüzden iyisi mi stresten uzak kalmak. Kurtarılacak bir şey kalmadı. Aklımızdan başka. İyi ki şarkılar var.

    ReplyDelete
    Replies
    1. İyi gruptur, canlı da çok iyiler.
      Yarısına kadar Şirin Payzın'ın programını seyrettim, sonra şu şarkı yarışmasını açtım evde ses olsun diye. Gidip CNNTürk'le konuşmak istiyorum, "Yani penguen felaketinden sonra hala açıp kanalınızı seyrediyoruz, Abdülkadir Selvi'ye falan bile alıştık, bari Kabataş fantezisinin gazlayıcılarını çıkarmayın programlara" demek istiyorum. Birileri biraz kredi kaybetsin bu memlekette? Olmuyor.
      Sonra aklıma Hıncal Uluç geldi bu sabah, Defne Joy Foster'ın arkasından yazdığı su testisi-su yolu temalı yazıyı hatırladım. Neyse yani, seyretmeyerek çok iyi bir şey yapıyorsun, çok takdir ediyorum.

      Delete
    2. Pasolini'ye hak vermemek elde değil sanki,

      "Entelektüelliğin hiçbir zaman fazla değeri olmayacak, halkın toplu yargısına göre.
      ..
      Tüm fikirler sahte, bütün tutku yalan; birliğini asırlar önce kaybetmiş, tüm bilgeliğini, özgürleşmek için değil sadece hayatta kalmak için kullanan bir halkta.
      ..
      Diğerlerinin zulüm altında öldüğünü görerek, garip bir farklılığa hapsolarak, ölürüm ben de işte ve bu bana çok acı verir."

      Delete
  3. Ya çok güzel bu şarkı. Bilmiyorum içime işledi sank.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ben de sadece bunu dinlemek istiyorum kendimi ordan oraya ata ata.

      Delete