April 8, 2015

Pehlivaaan, Pehlivaaan!

Sevgili Tchibo,

Bunu sen istedin.



15 comments:

  1. Replies
    1. Öff bir atarla yazdım mazdım da gene kimse kaale almadı ahahhahha :D

      Delete
    2. ya benim de çok başıma geliyo, üzülüyorum :D

      Delete
  2. Yahu sen ne alem, ne sevimli kızsın. :))
    Miskin miskin yayıldıydım, füldüm baya. Çok yaşa e mi. :))

    ReplyDelete
  3. Füldüm değil tabii. Güldüm. Tablette bi sorun var, yazdıklarımı silince bi daha yazamıyorum, en baştan yazmam gerekiyor. Ben de yanlış yunluş gönderiveriyorum bazen, affola. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kendimi çok başarısız hissediyorum hayata karşı :D Üç kuruşluk indirimi alamayan kadın kimbilir daha neler yapamaz ahahhaha :D
      Ben de tabletten yorum yazamıyorum, biraz silince bir daha yazdırmıyor, en başa da döndürmüyor; pat pat dokunuyorum, bana mısın demiyor.
      Ay gözümün önünde hala Faik'in dün akşamki hali var ahahhahha, ay çok seviyoruz çocuğu <3

      Delete
    2. Aaa evet tıpatıp aynı sorun! Demek ki benim aletten değilmiş, iyi bari.
      Biz de hala videoya gülüyoruz. Biz bu tribi dün gece dakikalarca yaşadık. Ben miyavlıyorum, Faik kafayı yiyor, Gökhan çekiyor. Ama Mısır da eklenince tam oldu. Ha bi de senin Koko'nun sesli rüya görme videosu var ya ig'da.. Onu dinlettim Faik'e geçen gün, nasıl kafa çeviriyor görmen lazımdı. Bi ara tekrar yaptırır koyarım. :))
      Sevgiler, kuzulara öpücükler.

      Delete
  4. iyi yapmışssın dostum! benzer bir sorunu geçtiğimiz yıl başka bir "çoh möhüm" bir firmada yaşadım, kan kustum çözülene kadar mesele, ama onlara da kusturdum sanırsam, yani inşallah. bilmiyorum:))
    iyi bak kendine
    sevgiller
    gamze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla en korktuğum şey, bu meselenin asla çözülmemesi, hayatımın sonuna kadar böyle atarlı, imalı fotoğraflar falan yollamak zorunda kalmak :D Allah biliyor pek işim yok, sabit fikirliyim bir de, böyle böyle yaşlanmam umarım ahahhaha :D
      Bir kere de bir bankayla itişmiştim böyle, şu şikayet sitelerinden birine yazınca çözülmüştü. Bu sefer üşeniyorum, istemiyorum da artık bu firmadan alışveriş yapmak. Hırsımı almak istiyorum, o da olmuyor bir türlü :)
      Bizden de sevgiler Gamze, el sallıyoruz sana :)

      Delete
  5. dülüm hiç olmamış dülüm diyesim geldi...offf.
    bizim burda ki dükkan ve çalışanlarını seviyorum ben.çok iyi insanlar.geçen gün oğluş raflarda gezinirken birşeye çarptı yere fırladı o şey.ben bir panikledim.çalışan çocuklar size bişey olmasın abla ,dediler.
    izmir optimum tchibo çalışanları çok iyisiniz.
    haa çok normal bir davranış lakin ben böyle normal şeylere ihtiyaç duyan biriyim.
    yalnız raflardaki ürünleri görseniz hep indirimde lakin müşteriler talan etmiş çoğunu.ürün kutuları felan harpten çıkmış gibi.

    ama sanırım burada mağaza çalışanları değil kurumun vurdumduymazlığı söz konusu...çok ayıp etmişler.
    madem geçerli değil,niye veriyorsunuz..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kısa süreliğine bizim buralara da küçük bir dükkan açtılar, gidip oradan alıyordum kahveyi, çalışanları pek sevimliydi hakikaten. Bir gün gittik, kapı duvar. En yakın Tchibo alışveriş merkezlerinde, otobüse binmek lazım, zaten istemiyorum avmlere girmek.
      Bir yerlerde bir yanlışlık var herhalde ama en ufak bir fikrim yok ne olduğu konusunda çünkü kimse bana bir açıklama yapmıyor :) Benim de temel sorum o işte, madem geçersiz, neden çek verdiniz; madem müşteri olarak umrunuzda değilim, neden müşteri hizmetleriniz var?

      Delete
  6. Ahhaahaa alemsin ama iyi yaptın:) Artık bezdirdiler seni yani. Kıyamam. Rengi de güzelmiş, atma çiçek ekersin:) Eskiden hep öyle yapılırdı ya:) Bakalım bundan sonra dönecekler mi, dönerlerse seni bulabilecekler mi:) Hadi hayırlısı. Öpüldün

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya valla çok severek kullandık makinayı, hayatımın en mühim şeyiydi resmen :D Neyse yani, frenç prese de alıştım yeniden, iyi ki onu atmamışım bu makinayı alınca. Tchibo'ya "kapı açık, arkanı dön ve çık" demek istiyorum ahahhahha :D
      Ben de öptüm!

      Delete
  7. En güzeli ifşa etmek. Mail atarak daha fazla kendine dert edineceğine, böyle işi geyiğe dökmek daha iyi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay zaten ne mail işe yaradı ne de geyiğe dökmek, artık sene-i devriyesinde bir daha denerim :)

      Delete