May 12, 2016

(30) Bu Blog

Blog yazmaya neden başladım, blogun ismi nereden geliyor?

Zihnin Arka Sokakları'nın cevabını okuyunca hatırladım, benim de bir Myspace sayfam vardı. Oraya da yazardım sık sık. Kendimi durduramadığımdan yazıyorum sanırım.

Stupid little things koymuştum buranın adını, bütün dünyam saçmasapan, küçük şeylerden oluşuyor diye. İyice gerilere gidince daha iyi anlaşılıyor, bahsi geçen konular bir türlü büyümeyen bitkiler, posta pulu satın almanın zorluğu filan. Genelde incir çekirdeğini doldurmayacak meselelerle ettiğim kavgalar belkemiğini oluşturuyor buranın.

minoshka.blogspot.com diye almıştım tapumu, aklıma başka bir şey gelmemişti. Benim email adreslerim filan da hep böyle, panikle alıyorum, sanki mecburmuşum o anda almaya gibi.

Şunu yazıp yolladığımda o yazıp yollama işini 1021. kere yapmış olacağım. 6 seneyi biraz geçmiş buraya yazmaya başlayalı. O 6 senede ne çok şey oldu, insanlar geldi ve insanlar gitti. Köpenkler geldi, gitmediler, şu anda bana bakıyorlar. Ben kendimden gittim, kendime geldim; şarkıdaki gibi derin, karanlık bir ormanın içinden. Geri dönemeyeceğim yerlere çıktım.



"The dreams are strange but good." Öyle valla.

Şalanj da bitti böylece, şimdi naapıcaz?

2 comments:

  1. Naapıcaz yenileri gelsin diye açıp kollarımızı bekliycez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhaha ay evet! Lütfen blog dünyası, sesimizi duyun!

      Delete