August 3, 2016

Çiş


Tahlil kabına çiş doldurmaya muvaffak oldum a dostlar. Umarım gören olmamıştır, Mara ufak tefek bir köpenk olduğu için manzara bir hayli tuhaftı. Ufak dediğim bugüne bugün 16,5 kiloluk bir kütle aslında ama tabii nerede benim evcil tankerleeer, nerede bu yere yakın güdük.

Birazdan veterinere götüreceğim çişi, umarım iyi çıkar sonuçlar. Sokaktan evlat edinince sürpriz paket almış gibi oluyor insan, idrar yolları iltihabı gene neyse, bu çocuğun yaşı çeşitli veterinerler arasında geze geze 7-8'den 3-4'e indi. Sokaktan toplanıp götürüldüğü veteriner neredeyse kısırlaştırıyordu, durduk yere kanser testi yapmasına gıcık kapıp çıkardık oradan. Bir sonraki veteriner "Kısır bu köpek" dedi mesela. Maceralar, maceralar.

Fotoğrafa bakınca sanki dertli dertli yatıyormuş gibi görünüyor, değil. Fotoğraf eski, çocuk kendiliğinden boksuratlı.

Hava kapandı, gök gürlüyor, yaz yağmurundan güzel şey yok bence. Neyse evet, bu çok mühim son dakika haberini de verdiğime göre gidiyorum ben; dünya dönüyor, köpekler işiyor.

15 comments:

  1. Ay ilk cümleyi "tahıl kabı" olarak okuduysam ve gözümde köpenk idrarına belenmiş buğday taneleri belirdiyse ya gözlükçüye gidip yakın gözlüğü almam ya da bu düş gücüyle kahramanının Mara olduğu bir öykü yazmam gerekiyor.
    Ne diyeyim çişinize kuvvet, umarım iyi sonuçlar alırsınız. Mara'ya ve diğer tankerlere selam eder, kuyruklarından tokalaşırım (tabii hayalen, gerçek hayatta bunu becerebilirsem kendimi terfi ettiririm).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahhahha ay :D O tarif ettiğin benim sabah kahvaltıma benziyor, yoğurda belenmiş hububat.
      Ben sordum tankerlere şimdi, kuyruk tokasından çok memnun olurlarmış <3

      Delete
    2. Aaa Mina bu yeni çocuğunuz mu? Ne zaman geldi? Çok zaman olmuş doğru dürüst blog okuyamayalı, kaçırmışım. :(
      Umarım sağlığı iyidir. Ve ben yerim onun o boksuratını! :))

      Delete
    3. Kardeşimin çocuğu bu :) O sağa sola gidince biz bakıyoruz. Gene buralardan tanıdığım dünya tatlısı bir arkadaşım bulmuştu bu boksuratı perperişan vaziyette. Daha doğrusu kendini arkadaşımın arabasına atmış, inat etmiş inmemiş arabadan. Kardeşim geçici ev oldu önce, sonra ayrılamadılar.
      Veterinerle konuştum, idrar torbasında kristaller ve enfeksiyon var dedi. Geldiğinde de vardı bunlar, nüksetmiş. Gene diet mamaya dönücez mecburen. Yani en azından kontrol edilebilir bir durum, daha kötüsü değilmiş, sevindim biraz.
      Ay sizin çocukları da özledim valla :) Öpüyorum onları da kafalarından <3

      Delete
    4. Bu sabah yazdığınız yorumu okuyunca ne çok güldüm.. :))) uzun sağlıklı ömürler olsun size.. yazmadan edemedim @>---- sevgiler.

      Delete
  2. Evcil tanker ahahaha :D

    Baya uzakta fakat Veterinerlik Fakültesi'ne götürmeni önerebilirim; bayağı iyi dokorları var. Saolsunlar her zaman ilgililer, profesör amcalar, pratisyen çocuklar. Pırıl pırıllar. Onlara her gün dua etsem az. Kedinin ameliyatları ve kısırlaştırılma süresince hepsiyle tanıştık neredeyse.

    Hayvanlar iyi olsun yeter. Dünya dönmese olur gene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa duydum ben fakülte iyi diye, sen de söyleyince şimdi iyice aklıma yattı. Bu Mara'nın gözler de pek görmüyor, onun için gidelim diyorduk. Bakiyim annesi dönsün de götürelim.
      Hayvanlar iyi olsun, zaten onlar hakediyor, biz çok sevimsiz bir türüz.

      Delete
  3. Tüylü çocuklarımız ne değerliler bizim için.. Dediğiniz gibi onlar çok masum ve cidden her özeni hakediyorlar.. Geçmiş olsun Mara' ya :) öpücükler sevgiler <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederiz, ben yorumları yayınlayana kadar Mara kendine geldi :) Çişler filan hep normal, çok seviniyorum :)

      Delete
  4. Çok geçmiş olsun. Emanet evlat bakmak (kedi, köpek, çocuk farketmiyor) böyle talihsizlikler olduğunda dert. Umarım çabuk atlatır.
    Bizim Coffee ve Mara ayrı şehirlerin köpekleri, ama kimbilir, belki bir gün tanışır, beneklerini kaynaştırırlar. :) Sevgiler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay bir benek kardeşliği varmış hakikaten :) Atlattı Mara, bu diyet mamaya mecburuz ama anladığım kadarıyla. Neyse, çocuk neşeyle koştursun da gerisi önemli değil. Zaten çöplükte bulmuştu arkadaşım, gözleri de pek iyi görmüyor, dişleri mahvolmuş genç yaşında, ızdıraplı geçmiş hayatı, bari bundan sonra rahat yaşasın. Şimdi çeşitli köpek yataklarının yanında bir de kendi berjeri var, orada uyuyor gündüzleri :)

      Delete
  5. Ben de köpenk istiyorum zira hayata başka türlü tutunmakta çok zorlanıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gündüzleri üç köpenkle (iki tanker, bir güdük) tek başıma uğraşıyorum, ben de hayata tutunmakta zorlanıyorum biraz.

      Delete
  6. Nasılsın kuzum? Yeni ev ahalisi hoş gelmiş:) Bekledim bu taraflara gelmedin, saçaklı verdi havadisleri dedi gelemiyor o. Ne güzel heveslendimdi ya yine olmadı, bir kerecik görüştüğümüzlen kaldık. Ben halen kendimde sayılmam biliyor musun bu tr beni bozdu aptal etti. Çok mızırdanmak istemediğim için bloga bile yazmıyordum aslında bugün dayanamadım yazdım. Soğuklar gelsin istiyorum artık sıcaktan çok sıkıldık bu sene. Evin işi de hiç bitmedi anasını satayım, tatil gibi tatil de olmadı işte idare ediyoruz. Yakında sana bir mektup patlatırım ben yeni adresimden. Sen de yaz bana olur mu, ama totoları kaldırın gelin de be yaw:)
    Yeni ev sakinini de öperim, yazık pek bi acılı gibi görünmüş fotoda, kıyamam.
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay patlat bir mektup valla, ben de hiçbir şey anlamadım bu yazdan, öyle geçti gitti. Hava serinleyince seviniyorum, biraz kendime geldim. Her şey aynı ama en azından mevsimler değişiyor diye :)
      Yeni ev sakini çok suratsız :) Neyse zaten gerçek annesi ben değilim kardeşim, bir ara alıp götürecek çocuğunu. O arada bize katlanıyor mecburen.
      Öpüyorum çok, mektup bekliyorum :)

      Delete