November 25, 2016

Yalancı Kel

Ay ahhahhhahhha!


Tabii bu istiflemiştir kenara paraları, hayal ettiğim gibi açlıktan ölmez, yaş tahtaya basacak göz yok herifte. Bakınız fotoğrafa, fıldır fıldır. Peki ne oldu şimdi keltoş? Senin yanında kim duracak? Senin ağzını açacak haysiyetin mi var? Öyle de bir açıklama yapmış zaten, "Gizitimi çik siviyirim", anca bunu diyebilir. Onursuz çünkü.

Gözümüze baka baka yalan söylemesinin, yalanda ısrarının filan bir ceremesi olmadı diye üzülüyordum. Hala gazeteci diye bir kredisi var herifin diye sinirleniyordum. Şimdi geçti o üzüntü ve sinir. İsmet Berkan kimsenin umrunda olmayacak, ne yaltaklandığı tarafın işine yarar bu saatten sonra ne de benim gibi hala kin güdenlerin sempatisini toplayabilir. Hoşçakal yalancı göt; sana ayrı, koca kafana ve parlayan keline ayrı selam yolluyorum.

Hürriyet de çok ilkeli filan olduğundan sepetlemedi tabii bunu, allah bilir ne sebebi. Biz hala doğru dürüst haber okuyamıyoruz, haberleri hala manipüle ediyorlar, televizyonda hep aynı yüzler, hep aynı laflar. Bir şeyin düzeldiği yok, ben şahsi nefretimin gazıyla seviniyorum sadece. Benim gibi milyonları kendinden böylesi nefret ettirmesi de hayatının en büyük başarısı herhalde.

Ay yazarak alamıyorum hırsımı, devamını artık arkadaşlarıma haykırırım. Şunu bırakayım giderken, insanların beraber şarkı söylemesinde bana umut veren bir şey var.




6 comments:

  1. Ben de senin gibi bu adamdan hirsini alamayanlardanim. Geziden beri tum platformlarda adini goruldugu her yere "KABATAŞ" yazmak istiyordum. Adamin nasil hala yuzsuzce bilim/siyaset hakkinda yazi yazabildigine yillardir sastim. Hurriyete de ayrica inanamadim. Sanki gazeteci kitligi var da bunu tuttu kosesinde. Kimsenin de umrunda degildi aslinda. Ama bu kadar yil atmadi.
    Umarim bu yalanci damgali asla ve asla kendi facebook/twitter (varsa) hesabi disinda hic bir yerde yazi yazamayacak hale gelir. Kimse donup de 1 paragraflik alan vermez umarim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya valla bayağı da kalabalıkmışız hırsını alamayanlar olarak. Biz kadeh filan da kaldırdık dün akşam sevinçten. Ay ama bak ben de Kabataş'tan bu yana ne zaman televizyonda görsem saydırmaya başlıyorum, kendi sesimden ne dediğini de duyamıyorum herifin. Zaten ölüydü, sonunda gömmek akıllarına geldi.

      Delete
  2. Replies
    1. Biraz içimize su serpildi sanki değil mi? :)

      Delete
  3. YA NEDEN BU KADAR REZALET BİR TASARIMA GİDİLMİŞ ? Blogspot üzdü. Komşularımın ne yazdığını göremiyorum, nitekim Fermina'nın yazısını yeni farkettim.

    Konuya dönersem.. İsmet Berkan yakışıyordu gazeteye. Daha açıklayıcı olamam bence :)

    Fidel öldü. Cohen gitti. Noluyorsunuz allasen ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay hakikaten, hiç sevmedim ben de. Çok kullanışsız buldum bu yeni halini, hangi akla hizmet anlamadım.
      Haklısın, yakışıyordu. Belki şimdi daha da yakışanını oturturlar bu keltoş yerine.
      2016. 2016 oldu hepimize. Hiçbir şeyin rast gitmediği sene.

      Delete