December 7, 2016

Kumaşlar, Kediler, Biliyorum

Çabuk tarafından yazıp kaçacağım. İki adet Instagram hesabını şaapıcam, belki biliyorsunuzdur ama olsun.

Biri artgarments, klasik resimlerden kıyafet ve aksesuar detayları koyuyorlar. Klasik dedim, arada modern resimler de oluyor ama çoğu Rönesans ile 19. yüzyıl arası. Çay içip kumaşların desenlerine, düğmelere, dantellere bakıyorum.


Diğeri de helloptati. Dünya güzeli iki kedi, başka dünya güzeli kediler, gündelik hayat fotoğrafları ve etaminler. Geçenlerde bir tanesini koydu o etaminlerin, o kadar beğendim ki hemen herkeslere yolladım.


Boynuma asmak istiyorum bunu, hayatıma o şekilde devam etmek istiyorum.

Şuracığa bir de kedi yapıştırayım gitmeden, bu bir avuç tekirli beyazlı yavruyu annem geçen yaz sokakta çocukların elinden almıştı. Adını Tintin koydu. Bu öncesi:


Bu da sonrası:


"Arif kediyi tut."
"E peki tutayım."
"Fak dis şit."

Tekirin masadan nazikçe destek alan arka patisine dikkatinizi celbederek gidiyorum; rüyalarda görüşürüz, bu şarkıyla buluşuruz.



14 comments:

  1. Replies
    1. Ay resmen benim de hayatımın resmi :) Hatta bence çok evrensel bir yaraya parmak basmış etamin :)

      Delete
  2. Baban gözlüğünü kolunda mı kullanıyor, kedi mi buna sebep?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedi her şeye sebep diye tahmin ediyorum.

      Delete
  3. Onu ben de boynuma asmak istiyorum, böylece belki kendime de hatırlatırım. Yeryüzündeki tüm vasat herifleri mıknatıs gibi çekip başıma tanrı diye dikmekten yıldım. Ender biraz istisna o aslında iyi çocuktu. Ama belki de o kadar da iyi değilmiş, daha karar veremedim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ender'in ya da bir başkasının iyi bir çocuk olması seninle olan ilişkisinde vasat herif olmasına engel değil.
      Ben de bir aralar kendimi mıknatıs zannediyordum, sonra baktım ki ben bulaşıyorum her şeye. Çenemi kapatırsam, çantamı alıp eve gidersem, o mesajı atmazsam hiçbir şeyin gelip de bana yapışmadığını farkedince aydınlanma yaşamıştım.
      Üstelik böyle aydınlanmalar bile insanın hayatından önemsiz fikirli vasat herifleri tamamen temizleyemiyor. Hayat herif dolu.

      Delete
    2. İşte o mesajlar atılmasa o numaralar alınmasa falan gerçekten ortalık çiçek gibi ama diyorum ya başıma tanrı diye dikiyorum diye. Göremiyorum ki bir müddet sürünmeden önce vasat olduklarını. Ama zamanla ve tecrübeyle olacak diye düşünüyorum.
      Bir arkadaşım da üzerimdeki enerji blokajlarını kaldırmış sağolsun ahahaha. Bundan sonra kim tutar beni.

      Delete
    3. Ay benim Sarıkafa bir zaman kurşun döktürmüştü, hayatı daha beter kabusa dönmüştü. Ha sana bir de mini boy tarot kartı ayırdım. Kitabı da vardı, bulamıyorum, internette vardır belki yardımcı bir takım metinler filan.

      Delete
    4. Ahahahaha Mina. Gerçekten beni bu mistisizmden kurtaramazsak önünü alamayacağız. Deliriyorum diye gitmeyi düşünüyorum Uğur Bey'e. Gerçekten. Sıla'ya bir rüyamı anlatmıştım, yeryüzünün en normal şeyini söylüyormuş gibi "geçmiş yaşantılarını görmüşsün" dedi. Az önce olabilir mi lan acaba diye onu düşünüyordum. Büyü yaptığıma GERÇEKTEN inanıyorum gjndfkgfd. Durum vahim ama bu noktaya geleceğim de bir yandan belliydi. Ergenliğimin başlarından beri heyecanla delireceğim günü bekliyorum.
      Umarım benim hayatım da daha beter boka sarmaz ahaha.

      Delete
    5. Dökülen kurşunun etkisi bir süre devam edip geçmişti, bir daha kalkışmadı. Şimdi de berbat şeyler geliyor başına, hayatın normal akışına, yaptığı işin doğasına, kötü arkadaşlıklara yoruyoruz.
      Ben de kendi çapımda dağlara taşlara, içimden bir sesin söylediklerine, etrafından alıp etrafına vermenin hassas dengesine filan inanıyorum. Biraz spritüellikte bir mahsur yok. Dursun tarot kartları da bir kenarda, arada bir kart çeker bakarsın neler oluyor :)

      Delete
  4. Bu yazıya damga vuran kedinin bıyıklar versus babanın bıyıklar olmuş :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahhaha ay hakikaten orada bir ahenk oluşmuş, hiç farketmemişim :D

      Delete
  5. Ahahahahha ECE ÇETİNİN ETAMİNLERİYİZ!!!! Ama onca fotoğraf ve ecenin güzel işinin yanında, sağ framde bakın, avaz avaz gülen kimin yorumu dikkat çekiyooorr??? AHAHAHAHAHA. Kedinin, herkes yolunu bulmuş bir biz sıkıntıdayız aq bakışı? ahsadgaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay tabii ayol, ben zaten sen bişiylerini like edince görüp de buldum kızı. Çok biyeniyorum <3
      Kedi yalnız nasıl kapağı attı eve, nasıl yerini sağlamlaştırdı ben anlamadım. 24 saat annemle kucak kucağa, köpek azmanı Çomar'la filan üst üste uyuyorlar. Yazdan beri annemle bir kere yalnız skype yapamadım, bu da devamlı bana bakıyor ekrandan.

      Delete