January 26, 2017

(10) "Hiiiiç kusura bakmasınlar" (Elleri omuz hizasında kaldırarak)

İyi anıları insan zaten hatırlıyor, kötüleri de unutmamaya çalışıyorum, onlar da mevcudiyetimin temeli bir nevi.

Valla nostaljik teyzelikle itham edilmek pahasına yazacağım (yazının başlığı tam buraya referans veriyor), şu kolektif anımızı asla unutmak istemiyorum:


Tabii 2013 yazında, neticeyi kestirememekten kaynaklı herhalde, hoş bir naiflik de varmış. 7 Haziran'da mesela, seçim sonuçları belli olmaya başladığında salondan halay halinde fırlayıp terası dönmüştük birkaç tur, komşularımız telefonlarını tutup eşlerine dostlarına dinletmişti neşemizi. Yarım saat kadar sürdü bu sevinç, sonra koltuklara çöküp bu seçim sonucunu burnumuzdan fitil fitil getirirler mi diye tırnaklarımızı yedik.

Hem nasıl fitil fitil getirmek ama gene de o yarım saatlik "Ulan? Resmen biraz kazanır gibi olduk şu anda!" duygusunu da unutmak istemiyorum. Naapıcaz ben de bilmiyorum ama her sabah iyi kötü biraz umutla uyanıp yeniden başlamakta, "Ay bir adım daha atamayacağım" diyeni yerden kaldırmakta, ağlayana omuz olmakta filan, bilemediniz hiç unutmamakta bir mahsur yoktur gibime geliyor. Gidecek başka yerimiz yok çünkü.

Üstelik hala çok haklıyız.

8 comments:

  1. Ay evet yaaa... asla unutmamamiz gereken gezi direnisi dimi.. Bak bu düsünceni kiskandim:) harikasin sen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haydi bakalım, böyle unutmaya unutmaya nerelere çıkacak sonumuz, merakla bekliyorum ben de :)

      Delete
  2. İşte uzun zamamdir beklediğim içinde aydınlık barındıran Mina yazısı.
    Güzel günlerimiz de olacak elbet. Evrim her yerde. Günün birinde insanlık da iyiliğe evrilecek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama teessüf ederim, kafa üstü kuma atladığım yazıda mesela hiç mi ışık yoktu Gülçin ahhahhhaha :D
      Dün akşam Trumbo'yu izledik, şu 1950'lerde Hollywood'daki karaliste dönemini anlatıyor. Filmin sonlarına doğru her şey düzelmeye başlayınca Şafak içlendi, "Kış bitti, bahar geliyor, burada da görecek miyiz acaba?" diye. Göremeyeceğimizi düşünmek içimden gelmiyor.

      Delete
  3. Çoktan unutuldu gibi geliyor bana ama umut etmekten de vazgeçemiyorum.
    Hala haklıyız.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh valla hala televizyonda konuşan adamlar "Gezi törörö" filan diyorsa bırak bizi, onlar da unutamamış :)

      Delete
  4. Başımıza gelen en korkunç ve en güzel şeylerden biriydi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, ne güzel tarif ettin valla. Öperim kafandan çopth diye <3

      Delete