January 19, 2017

(3) Ehemmiyetsiz Serüvenler

Hayatım bir film/kitap olsa türü ve adı ne olurdu?

İşte Benim Stilim yarışmacısı kızlar gibi soruyu tekrarlayarak nereye varmaya çalışıyorum bilmiyorum. "Bu kombinimle nereye gidiyoruuuuum? Beni istemeye geleceklermiiiş, evde söz kesilecekmiş."

Havalı bir şeyler yazabileyim diye yine dünden beri haldır haldır cevap düşünüyorum. Kompüterin başına oturalı bir saati geçti, oradan oraya atlıyorum. Kitap tanıtım yazısı okudum demin, "....yazarın saftirik yapıtlarında bir yeniden doğuş...". Satirikmiş meğer. Bazı günler ne yapsam olmuyor.

Neyse, kitap olsa İhsan Oktay Anar yazsın isterdim, nasıl olsa "Höst!" diyen yok. Bütün bu saçmalığın içinden ne güzel çıkardı Anar, hem belki birileri gece yatakta okurken kahkaha atardı. "Mina Nam Bir Zat: Ehemmiyetsiz Serüvenler"

Film olsa ne olurdu bilmiyorum ama müzikleri ne tuhaf olurdu, yıllar içinde nerelerden nerelere geldim. Mümkün olursa eğer, olmadık insanlar, olmadık şarkıları coverlasın isterdim. Ne bileyim mesela Erdal Erzincan bir Pearl Jam söylesin, Eddie Vedder gelsin "Diyarbekir yoluna le Diyarbekir yoluna" diye halaya girsin. Musa Eroğlu ile Miley Cyrus düet yapsın. Şimdi böyle yazınca bir boka benzemiyor ama olabiliyor böyle şeyler.

Ne Müslüm Gürses dinlerim ne de Bülent Ortaçgil ama bakın bu var:



Şalanjdan gene köpeğe geçeceğim, bu geçen gün Kudi'nin bebekliği diye koyduğum fotoğraftaki yavrular ev arıyor. O tweet'i ekleyeyim buraya:



Annelerinin fotoğrafını gördüm, bunlar ufak tefek olacak büyüyünce, Kudi gibi azman değil.

Boğazım ağrıyor, kafam zonklamaya başladı, gidiyorum ben. Adaçayı filan yapayım.

13 comments:

  1. "Ehemmiyetsiz Serüvenler" ahahaha gözümün önüe bisikletle hindistanı turlayan insanlar geldi nedense. Bir gün ben de gidebilecek miyim acaba oralara aşırı titizlenmeden :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bisikletle Hindistan'ı turlayan insanlar, sürekli ishal oluyorlar ama inatla sokaktan yemek yemeye devam ediyorlar. Bunu da Wes Anderson çeksin madem :D
      Ay bilmiyorum, çok uzak Hindistan ahhahhhahha :D

      Delete
    2. Reklamlarda bir ilaç dönüyor. Sindirim sistemini düzenliyormuş. Hemen alıp yola çıkıyorum :D Sokaktan yemek mi...olamaz. Cidden uzak bir memleket. Bu arada önceki yazıda geçen kızın adını "Deniz Baykal" olarak görmem (yandı devrelerim-politikayı acilen bırakman lazım).

      Delete
    3. Ahhahhah bak o da neredeyse satirik olmuş :D Sen 1-2 hafta en azından ara ver politikaya.

      Delete
    4. Zihin kardeşim daha önce kendini tanıtırken ne derece titiz olduğun kalmış aklımda, sen Hindistan'a nasıl gideceksin yahu? Enterogermina falan fayda etmez oralarda, gel etme eyleme :)
      Ferminanım sen Pakistan'dan ve kazılardan şerbetlisindir, gidebilirsin :)

      Delete
    5. İşte öyle bir gidecek ki yıllarca anlatılacak o gidiş :D
      Ay ben Pakistan'da yattım 3 gün ishalden ama annem yüzünden oldu. Şu "pak çay" hikayesi. Ben ölmeden dönerim canım Hindistan'dan, suyu kapalı şişede içtiğim müddetçe bişiy olmuyor.

      Delete
  2. Çok güldüm, Mina sana iman etmek istiyorum ahahaha. Annem az önce çok öksürüyorum diye berbat bir çay getirdi. Tarifini yazayım sana. Bu kadar berbat bir tadı olduğuna göre kesin bir şeylere iyi geliyordur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay yaz lütfen. Zencefil çayı mı yoksa? Eğer oysa, ben armut gibi yemeye başladım zencefili, kar etmiyor artık.

      Delete
    2. Sigara içme, madem öksürüyosun. Öksürmeyince içersin.

      Delete
    3. vat şi seeeeed ay smoooooooooook koz aym hopiiing for en örly deeeed ay niiiiiiiid tuu- bağımlıyım ben Mina. Bunu hepimiz kabullenelim istiyorum. Neyse ki buhranlarımın cafcaflı dönemlerinde angara underground'a erişemedim de sigara bağımlılığı ile sınırlı kaldım, bu saatten sonra eroine düşeceğime inancım yok ahah.

      Delete
    4. Aaaaa geldi The Smiths ile tokat gibi cevap verdi aaoovvv!

      Delete
  3. Hahaha :), adı beğendim, güzel olmuş :). Ben de güldüm çok iyi fikirler ve neden olmasındı??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de neden olmasın, tek eksiğimiz milyorlorca dolarlık bi bütçe :D

      Delete