January 23, 2017

(6) "Bodrum kafa vurma ilkokul" (7) Kedi

Merhaba, grip oldum ben. Bugün resmen ilan edecek hale geldim. Ekrana kaşım gözüm akmadan bakabileceğim kısıtlı süreyi har vurup harman savurmadan şalanjı icra edeyim, zaten dün de yazamadım.

6. soru hatırladığım en eski anıyı istirham ediyor. Annemi darladım bu konuda, sonucu aşağıya yapıştırıyorum:



Yani özetleyecek olursam; 3-4 yaş civarı eve gelen misafirlere zorla resim satmak, kedi doğurması, sirke gitmek (yıl 1982 filan, lütfen üstüme gelmeyin, zaten ilk ve son olmuştu), ananemi zehirleyen lahmacundan nedense zehirlenmemek, başka çocuklara özenip yüksek yerden sıfır plan programla kuma çakılmak. Yani o kadar çakılmak ki çocuklar gelip açıklama yapma gereği hissetmiş. 

Ama Bodrum'da kafamı yarmam ilkokulmuş, bütün bunlar yetmezmiş gibi bir de gözlük alınmış. 

7. soru için halim olsaydı gergedanlardan bahsetmek isterdim, su aygırlarından filan. Ama yapamayacağım, şunu bırakıp gidiyorum. Sizin için kedi oluyorum, kalpten kalbe akışlarla, alkışlarla yaşıyorum.


14 comments:

  1. Ahaha gel pisi pisi, ama yok gelme be, gripmişsin, zati hönk hönk öskürüyom bir de onu bulaştırma.
    Geçmiş olsun, Ankara'da olsam gelir çorba yapardım. Yok yapamazdım, evde yapar köpeklere görünmeden kapıdan verir kaçardım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ne güzel, memleketin güneyinden ortasından öksürüyoruz birbirimize doğru. Kedi halimde de çağırınca gelecekmiş gibi bir hava yok zaten. Yatayım ben, belki evlilik müessesesi kapsamında bir çorba yapanım olur :D

      Delete
  2. Ahahahaha annen yine efsane, sen de öylesin. Benim de yokmuş bir tane haysiyetli anım üzülme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haysiyetli çocukluk anısı olan çıkarsa eğer şu saatten sonra, valla kalbini kırarım. Yazdım artık her şeyi buraya, geri dönüş yok.

      Delete
  3. Geçmiş olsun , aman dikkat et kendine , bu arada pek bir tatlı kedi olmuşsun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim Nesrincim, biraz sürünücem galiba ama nası olsa geçer <3

      Delete
  4. Sonundaki isyana bayıldım yalnız :) Çocukken alabildiğine utanç verici şeyler yaşamıştır herkesler bence.

    AHAHAHAHAHAHAHA ferminaanım napıyorsunuz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "MİNA, THIS IS YOUR LIFE!" diye gösterenimiz yok naapalım, iş başa düştü ahhahhhahha :D
      Ay o küçük isyanlar. Yaşama sevincim yerlere yapıştı :/

      Delete
  5. Hahaha çok güzel ya hem anılar hem de kedi sürprizi çok güldüm 😂😂

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Bu yaşlara kadar sağlimen gelmiş olmama şaşırıyorum :D

      Delete
  7. Replies
    1. Allah herkese benden daha makul, daha mantıklı çocuklar versin lütfen :D

      Delete