February 15, 2017

Kuyu / Ahmet / Şalanj!

Ay şu köpek çıktı ya o sondaj kuyusundan, ne sevindim anlatamam. Twitter'a girmeye korkuyordum kötü bir şey okuyacağım diye. Sabah kardeşim haber verdi, sonra şu videoyu seyredip kahve fincanımın üstüne ağladım zarıl zarıl.



Kimsenin dönüp bakmayacağı o karakafalı, doğuştan amca kaşlı çocuk için günlerdir çalışılmasına, insanların pes etmemesine, şu videodaki delice sevince filan ağladım valla. Memlekette hala itfaiye varmış, işini bilen madenci varmış, bilim yapan lise talebeleri varmış, Türk Taşkömürü Kurumu varmış ulan! Daha ölmemişiz.

Kuyudan çıkan köpekten Ahmet Şık'a atlıyorum, okusa bozulmazdı diye düşünüyorum. Ailemizin en sevdiği gazeteci Ahmet kapıdan çıkarken eline naylon torba içinde yemek artığı tutuşturmuşluğum var, birinin o gıdaları sokaktaki kedilere köpeklere indirmesi gerekiyordu. Son anda da utanmıştım, ay adam misafir, böyle torba veriyorum diye. "Aaa ver ver. Yahu ver noolacak, bırakırım ben kaldırıma?" diyerek kapmıştı elimden. Ahmet'in her şeyin yanında iyi bir kalbi var.

Şu saatlerde duruşması görülüyor. Oda Tv davasıymış, ben bu son tutuklanması ile ilgili sanmıştım. Yani bugün Fetöcüler yüzünden ifade veriyor. Sonra bir ara da Fetöcü/Pkklı/Her türlü törörcü olmak suçuyla ifade verecek. Neyse, baktım fotoğraflarda yüzü gülüyor, çatır çatır da konuşmuş. Onun bu yıkılmayan hali bana da güç veriyor. Şunları bulabildim şimdilik, bugünkü ifadesinden:



Kısa zamanda dışarı çıkıp yazmaya ve konuşmaya devam edeceğine inancım tam.

Buradan da bir şalanj hadisesine zıplayarak yazımı bitireceğim. İlham Kedisi Hanımefendi yazdı dün, soruları çok beğendim. En yakın komşularımı da dürttüm, biz bir grup olarak bu cumartesi başlıyoruz. Lütfen siz de gelin, şalanjlar ne kadar kalabalık o kadar eğlenceli çünkü. Soruları da şuraya koyayım, düşünürüz cumartesiye kadar.


12 comments:

  1. Ayy sorular çok şükela imiş, her biri bana paragraflar dolusu yazı vadediyor. Varım len :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yihhuuu! Ay ama di mi? Şimdiden onlarca gereksiz yeteneğimi listelemeye başladım, çok heyecanlıyım :D

      Delete
  2. Ayyy, çok heyecanlı. Bir önceki çelıncı tamamladım ya o gazla bunu da yapabilirim bence ben. Sorular çok güzelmiş. Ben de varım. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa yaşasın! Hadi gene 20 günlük macerayı garantiledik, çok seviniyorum :D

      Delete
  3. Hep sende görüyorum ben böyle şeyleri. Senin deyiminle "şalanj" soruları pek iç gıdıklayıcı.. yapsam diyorum bende😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay yap lütfen Berfin, sen çok güzel yazarsın bence bu sorulara <3

      Delete
  4. Cumartesi olsun da çıkıp çıkıp gelin bu sorularla :) Üf be çok heyecanlandım. İyi ki başlatmışım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İyi ki başlattın! Vallahi bende de bir heyecan var, kafamda kuruyorum şimdiden cevapları :)

      Delete
  5. Köpek çıkınca ne güzel bağırıştı millet değil mi? Çok duygulandım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Off evet, o bağrışma ağlattı beni de. Nasıl kuruyup kaldıysak artık :/

      Delete
  6. Tümünü yapabilir miyim bilmiyorum ama sorular insanın ağzının suyunu akıtacak kadar güzel. İlk soruyu yazmazsam çatlarım. En azından ilk soruya varım. Bu arada her gün bir şık mı yazılacak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çoğumuz her güne bir soru yazıyoruz ama bence bu şalanjlar nasıl istersen öyle yapmak için varlar.
      Yazmışsın ilk soruyu, gideyim de okuyayım :)

      Delete